
Ben şahsen istemem şimdi içinden bana sövüyordur falan ne gerek var 😂
Evet, merak ederim
Hayır, bence gerek yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben şahsen istemem şimdi içinden bana sövüyordur falan ne gerek var 😂
Hayır ben okumak istemezdim çünkü zaten ilk buluşmam varsa birbirimizi yeterince tanıyoruz demektir. yani çok zaman geçmiş demektir bu yüzden de sevdiğim kadına güveneceğim için hakkımda neler düşündüğü direk kendisine sorarak öğrenirdim zaten. ama bunun dışında diğer tüm insanların düşüncelerini okumak isterdim ben. çünkü insanların düşüncesini bilirsem en azından kim iyi kim kötü anlardım
Okudum zaten reddedecek ben hiç buluşma yapmadım ama belli yerlere davet ederek sevgimi belirttim ve önyargılı olduklarını bilmediğim için ne yazık ki üzgünlüğe mahrum kaldım
Ama artık kimse beni üzemez geçmiş benim gücüm artık yeter
Okumak istemezdim çünkü o zaman buluşmanın bir anlamı kalmazdı.. hiçbir şey bilmeden aynı ortamda olmak yavaş tanımak daha anlamlı, mantıklı. Ama böyle bir şeyi başka zamanda kullanmak gibi bir hakkım olsaydı ilerleyen zamanlar da olabilirdi.
İlk buluşmada sövüyorsa zaten kendini sorgula narkos. 😄
Ben isterdim ilk önemli olacağından hakkımda ki düşüncelerini merak ederim tabi ki. 🙄😄
O kadar da emin olma 🙄
Hep övgü hep ego 😏
Her göze hitap edemezsin arkadaşım Allah Allah 🙄😄
Kabul ettirdim gideyim. 😄
Cevap
21Cevap
İlkinde değil ama bunda sövebilirim🙄
İstemezdim sanırım çok heyecanliydim🤦
Çok güzel bir fikir. Bakalım ikinci buluşma olacak mı olmayacak mı.
Hayır, hiç gerek yok bence...
Hayır istemezdim. Kendisini bana zaten mimikleri ve hal tavırları ile çok net şekilde belli eder.
Zaten hal ve hareketleri insanın düşüncelerini ortaya koyuyor. Bunun için o aklındaki gereksiz düşünceleri bilmeme gerek yok. Bazen bir bakışından bile ne düşündüğünü anlayabiliyor insan ve o bile sinir bozucu olabiliyor.
İlk buluşmada bana çok bakan biri vardı herhalde beğendi diyip anlamıştım mesela ta ki sonra çok güzelsin diyene kadar bakışlardan da belli oluyor gerek yok akla :D
Bunu kim istemez ki ben mesela çok isterim ne düşündüğünü bilmek ona göre tavır almak her şeyi kökünden değiştirebilir.
az çok okursun zaten işi biliyorsan gerçekten hissedebilirsin. mal gibi gider oturur bakarsan aptal aptal bi skimi okuyamazsın
Zaten hal ve hareketlerinden baya bi okurum ancak yine de onun benim zihnimi okumaması şartıyla isterdim
Ben zaten okuyorum bunu. Bu özellik bende var yüz okuduğum için akıldan geçeni tahmin etmemek zor olmasa gerek. 😌
Bakışlarından ve mimiklerinden fazlasıyla okuyabilirim insanların düşüncelerini 😃
Evet ona gore ikinci bulusmann olma olmama ihtimalini konusurdum
Kesinlikle okumak isterim, bilmek isterim kendisinde nasıl bir intiba bıraktığımı
hiç gerek yok, üzerime vazife olmayan işler, mesafeliyim böyle şeylere :D
Günaydın; gerek yok çünki size karşı olan halinden tavrından anlarsınız.
Ben her buluşmada sevgilimin aklını okumak isterdim açıkçası 😄
İsterdim ilk buluşmada çünkü sonraki adımı ona göre atardım
Okumak isterdim mimik ve hal hareketleri gözlememek zorunda kalmadan kisadan pratik
Evet büyük ihtimalle hepimizin isteyeceği şeylerden birisidir. :D
Ne güzel olurdu kafa yormak zorunda kalmazdik 😊 da o da benimkini okuyacak mi..
Onu kendim çözmek isterdim o yüzden karşı cinsin aklını okumak istemezdim.
Hoşuma gidiyorsa Gözlerimi ayırmadan bakarım…
İstemezdim ya sırları bilmeceleri daha çok seviyorum sanırım
Okurum zaten, daha aklına gelmeden neler düşüneceğini evvelinden bilirim.
Evet okumak isterdim, benim hakkımda ne düşündüğünü merak ederdim.
Gerek cinlere harcadığım vakit doldu benim için ilgilenmiyorum benden uzak dursun yeter
İstemem. Başka bir erkekle buluşmaya gider benden sonra büyük ihtimal, erkek de takılır ve biter
Ne harika bir deneyim olurdu 😃
Bence gerek yok.
İstemezdim çünkü heyecanı kalmazdı. İlk buluşmanın sonunda eve vardın mi diye mesaj atarsa okumaya pek gerek kalmazdı.
Hayır gerek yok ama bir ilişkiye başlarsak o zaman isterim 😅
Bence gerek yok...
Her kesin aklını okumak isterdim
Yok yaaa üzülürüm ben hemencik
gerek yok tepkilerinden anlarım
Hayır. Durduk yere kadına ayar olmaya gerek yok
İsterdim
Şansım olsaydı isterdim
Evet isterdim.
yok yok zamanla nasıl olsa bir açık verecektir :D
Evet, okumak isterdim
Bu hiç de fena olmazdı 😂💅
Yok yok büyüsü bozulur
Hemde nasıl varyaa 🤣
Evet merak ederim
Tabikide bende ona göre davranırım
Gayette evet,
en çok istediğim
Okuyorum zaten 😈
Evet hemen herkes ister sanırım.
İsterdim ben
İsterdim
Ruhunu bile
İsterdim 😀
İsterdim.
Eveeet cok ztn tm mesele bu ya
İsterdim ya
Öncesinde sohbetimiz olduysa amacını biliyorumdur.
Olabilir
Niye sövüyordur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?