Tek ölmek çok mu kötüdür.. yalnız bi hayat sürüp yalnız ölmek.. sevilmek ne demek bilmeden hayatı kimseyle paylaşmadan..
30 oluyorum artık. daha önceki yaşlarda bunu sorgulamıyordum yalnızlıkla derdim yoktu fakat ciddi cidii olmuyor. tek bi insan sevemedi beni. hiç hemde.
akraba çevreden uzaklaşıp bi hayat kurmak lazım galiba onlar bildiğinz gibi susmazlar..
çirkin şansı olmayan bi çirkinim sanırım.. bi de karakter derler ya karakterime güvenirdim hep ama sanırım yetmiyo...
30 oluyorum artık. daha önceki yaşlarda bunu sorgulamıyordum yalnızlıkla derdim yoktu fakat ciddi cidii olmuyor. tek bi insan sevemedi beni. hiç hemde.
akraba çevreden uzaklaşıp bi hayat kurmak lazım galiba onlar bildiğinz gibi susmazlar..
çirkin şansı olmayan bi çirkinim sanırım.. bi de karakter derler ya karakterime güvenirdim hep ama sanırım yetmiyo...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer