Merhaba! 👋
Yalnız olmanın ya da tek başına yaşamanın kötü bir şey olup olmadığını hiç düşündünüz mü? 🤔

Merhaba! 👋
Yalnız olmanın ya da tek başına yaşamanın kötü bir şey olup olmadığını hiç düşündünüz mü? 🤔

Yaşamadım ailemden ayrı yaşadım ama tammen tek yaşamadım hiç bilemiyorum ama tek yaşamak istemezdim. En azından keyifli vakit geçireceğim bi arkadaşımla olabilir
Ben kendimle vakit geçirmeyi, tek yaşamayı seviyorum ama bazen sıkıldığım da oluyor. Arada ailemin yanına gidip farklı yerlerde takılıyorum iyi geliyor
Ama kişi yalnız olmak istemeyip yalnızsa o biraz sıkıntılı durum
Cevap
4Cevap
Bunu olumlu ve yararli kullanabiliyorsa hayir.
Kotu veya iyi demek kisinin bunu dolu ve verimli geçirmesine kalmis.
Evet. Ama bir noktada kendini kotu ve yalniz hissedebilir de. Hep tek olmak bunaltici gelebilir.
Sorumlulukların daha az
Kimseye hesap vermek zornda deglsn
Aynen
Evet her zaman yalnızlık güzel bir şey değildir uzun sürede insanı mutlu etmez.
Evet haklısın
Kişiye göre değişir
Duruma bagli
Bıyere kadar yanlız kalmak iyi sonrası sıkıcı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?