Yalnızlık veya tek başına yaşamak olumsuz bir durum mudur?

Merhaba! 👋
Yalnız olmanın ya da tek başına yaşamanın kötü bir şey olup olmadığını hiç düşündünüz mü? 🤔

Yalnızlık veya tek başına yaşamak olumsuz bir durum mudur?
Yalnızlık veya tek başına yaşamak olumsuz bir durum mudur?
Cevapla