AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
158Cevap
Maddi durum demek ki geç düzeliyor. Bu zamanda herşey masraf. Gönül ister ki sıkıntı olmadan vakti gelince olsun ama gecikiyor ne yazık ki. Maddi durumum uygun olsa hiç vakit kaybetmem.
Önce eglen sonra evlen taktigini yapannda çok va;, benim gibi işini, askerliğini , evini ayarlayıp ondan sonra karakterli bi kız bulup evlenmek isteyen de. O yüzden sıkıntı yaş konusu
Bu dediğin büyük şehirlerde yaşanan bir durum ve sebebi hayat pahalılığı ilişki bolluğu sosyal yaşamın alternatiflerinin çok olması. Şimdilerde internet te eklenince
Gelinen sonuç bu
Niye özgürlüklerini kısıtlayıp boş para harcasınlar ki , özgürce gezmek dilediği tatile istediği gibi gitmek varken kim çok konuşan her şeye karışan ve kısıtlayan birini hayatına soksun ki?
Gerekli yaşam şartlarını oluşturmak sorumluluk almak için bu ülkede zamana ihtiyaç var. Geçim en büyük problem sorumluluk almak o yüzden de güçleşiyor.
Ne yapsın gariplerim. Okulu bitir iş bul askerliği tamamla derken yaş 30 oluyor
İyi yapıyorlar. Ben mesela niye evlenirim menopoz denen olay var. Ama adamın menopoz derdi yok isterse 90 yaşında evlenir
sacma, onların da ereksiyon ve andropoz sorunları var. sen inaıyon mu 90 ında bi adamda tık olacagına ahahaa
şimdiki zamanın kadınlarıyla evlilik kurulamaz hepsinin gözü parada erkek cebine göre değerlerdiriliyor.. zenğin olan erkekte salakmıyım ben elalmin kızına bakıcam diyor.. e haklı..
Ben erken yaşta evlenmek istiyorum ama üniversite kazan oku 4 yıl iki yıl üzerine oku para topla askere git en az 27 28 yaş oluyor karşında da istediğin gibi biri gelmezse bana kalırsa para olsa ve uygun kişiyi bulsam 18 de evlenmek isterdim
Genç yaşta evlenip akıllanmamasındansa geç evlenip en azından sağlıklı bir kafayla evlilik yapması daha iyidir
iyi bir eğitim almak zaten yaşı 25'e getiriyor.
askerlikle 26,
2 yılda iş bulma çabası,
geriside hayatının kadınını bulmakla geçiyor.
Valla bu devirde evlenmek isteyen erkeği bulmak zor. Kaç kişiye talip oldum hep reddedildim. Bence yeterince sorumluluk sahibi değiller. Alışmışlar ana evinde yemek önlerinde, istediğin zaman git kankalarla takıl oh.
Onu yalnız yapan da var.
Sen sorumluluk paylaşmayı kabul ettin mi hiç?
Okulu bitirmek 25 desek askere gidiyorlar 26 olsun is güc bulmak derken yas 30 oluyor zaten
Işsizlik almış başını gitmiş
Gelecek kaygısı bir dünya
Neden evleniyorlar onu çözemedim ben gencini yaşlısını sonra konuşurum
gençken gezip tozuyoruz :D iş güç hayatımza girince yaşıtlarımız çoluk çocuğa karşımaya başlayınca evleniyoruz tabi iş güç kariyer 27 28 de oluyor
Evlilik çekilecek dert değil. Olabildiğince erteliyorlar. Bazıları da kararlı bir şekilde tamamen uzak duruyor.
Erken evlenip yanlış kararlar verenleri görünce diyorum ki böylesi daha iyi. Pişman olmaktansa doğru zamanı beklemek en mantıklısı.
Bence birinci sebep ekonomik koşullar. İkincisi de herkes için geçerli olmasa da biraz hayatı yaşama duygusu
Çünkü hayatını yaşayıp her şeyi yaşamanın anını istiyorlar cinselliğe kadar yani bı düşün en sonunda geç yaşta geç evlilik
Maddi durumun yanında kişiyi seçememe gün geçtikçe güvensizlik kol geziyor güven sorunumuz var anlayacağınız
Erken yaşta kadınları kullanıyorlar, yaşları ilerleyince bakira birini bulup ondan çocuk yapıyorlar, bu çocuk bana yaşlanınca bakar diyorlar, biriken servetini devlete bırakmamak içinde geç yaşta çocuk yapıyorlar.
Eskiden kadın erkeğin olgunlaşmasını beklerdi. Şimdi erkekler kadının olgunlaşmasını bekliyor bu da kadının en az 30 yaşına varmış olması demek
🤣👌
Benimki tercih değil, zaruret oldu malesef..
25 yaşından beri niyetim var ama nasip olmadı..
#Vesselam
Güven zor paragöz kadın doldu heryer ahlak yerlerde vs iş yok ekonomi berbat
Kızlar hep okuyor bilinçli hemen evlenmiyor erkeklerde bu yüzden erkek evlenemiyor sanirim
Hayatı doyasıya yaşamak varken neden bazı şeyler içimizde ukde kalsın?
bazı şeyler dediğin sarışın esmer kumral mı dösldösl
Hepsini seçiyorum. 😌
Duygu denen şey olmadıktan sonra hicbi b0k olmaz bogulun duygusuktan a q 😂
Çünkü hayatlarını yaşıyorlar ve sorumluluk almaktan korkuyorlar
Babaları gibi olmak istemediği için, çok net bu şekilde
Şartlar uygun olsa şimdi 15 bilemedin 16 yasında çocuğum vardı.
Geçim zor iş yok birikim yok ailedede yok neye güvenip evlenecek
Maddi durumları ve sorumluluk alma durumlarına göre değişiyor bence.
Hanımefendilerin istediği ev araba tektaş şatafatlı düğün gösterişli hayat imkanlarını sunmak için para biriktirmek belli bir zaman alıyordur bence ondandır... 😊
20 yaşında evlenip aşkım alışveriş yapmam lazım para ver denmesini çekemem
Maddiyat düşünüyorlardı ya da evlenilcek ki yok diye
Evlilik sorumluluk getirir genç yaşta sorumluluk istemiyorlardır
Evlenilecek kız olmadığı için genç yaşta evlenmezler sonrada evlenmek için evlenirler
Kızlarla yatıp kalkıyorlar. Ama eskiden de kızlar bu kadar yatıp kalkmazdi erkeklerle. Erkeklerde bunu fırsatçılık yapıyor. Adam niye evlenim diyor. Nasılsa kız bulup yatiorum diyor. Kaldı ki evlencek kız bulmak ta zor. Tek düşündükleri maddiyat
erken yasta evlenmedigim için çok pişmanım... ev de kaldik
Evlenmeye değer bir insan çıkmadı henüz karşıma.
Ayrıca ekonomik kaygılarda bunu engelliyor.
Evlenmek 7 büyük günahtan biri Allaha nasıl hesap vereceksin sonra
Evlenmek büyük günah mı? Evlenmeyelim o zaman.
@KozalaklıPizza çocukların hakkını nasıl ödeyeceksin o kadar büyük günaha girmektense o riski almamak daha mantıklı
İslamda evlilik şart diye hatırlıyorum aama
@KozalaklıPizza Yalan onlar kadınla erkeğin el ele tutuşması yasakken aynı evde yaşaması nasıl şart olsun
Sen müslüman mısın ya da kuranı okudun mu?
@KozalaklıPizza ben doğuştan müslümanım
Bilmiyorsan bari yalan uydurma. Direkt “Evlenmek 7 büyük günahtan biri” yazmışsın. Ya araştır öyle yaz ya da bilmediğin konuda konuşma. Hadi bilmediğin konu hakkında fikir uydurman neyse de sen resmen kuranı, ayetleri değiştirmişsin.
@KozalaklıPizza Kuranda evlenmek şarttır mı yazıyor bak şimdi mantıklı düşünmüyorsun sana açıklayacağım iyi oku bir kere evlenmezsen günah değil puanlama olarak gidersek evlenmezsen sevap günah puanına etki etmiyor ha ama eğer evlenirsen karına iyi bakmak lazım karıyı geçtim çocuklara daha iyi bakman lazım her yanlışın kat kat sana yazılıyor çocuğun bir hata yapınca sana yazılıyor karın yaparsa gene aynı bunun kaçarı da yok
Bazıları erken, bazıları geç evlenirler. Tamamen isteğe bağlı.
Evlilik oncesi cinsel iliski yasayabildikleri icin.
Aynen daha rahat
Farklı tenler daha mantıklı gidip emek verip nankörlüğü göreceğime daldan dala atlarım
Ne güzel işte, genç yaşta evlenip de ne yapacaklar?
Genç yaşta kim kafayı yemiş bulaşıyor öyle bir sorumluluk altına girerki
Mesela duygularına yenik düşüyor veya bazı duyguları yaşamak istiyorsa?
Bir kadın önüne gelenle yatıyo sonra genc erkek istiyo. Ayrıca ekonomik sıkıntılarda var. Sahsen ben 23 ümde evlenmek isterim ama güvenilecek kadın yok.
İş hayatı düzenini kurup maddi sıkıntı yaşamamak için
Eskiden yaşın gelince analarımız bizim için seçiyordu şimdi insan hakları çıktı.
benim düşümceme göre düzgün birileri bulmak zorlaşıyor o yüzden uzatıyoruz
Hayatlarını yaşayıp, durulduktan sonra evlenmeyi tercih ediyorlar
Evliliğin çok da matah birşey olmadığını düşündükleri için olabilir mi?
Aklın yolu bir neden genç yaşta evlenip pranga altına girsin ki?
Para yok, iş yok, destek yok, akıl sağlığı yok, daha sayayım mı?
Geç yaş daha iyi demekki genç yaşta evlenince iyi olmuyor
hayat kaygısı daha rahat bir ekonomi ile evlenmek istiyorlar
hiç evlenmemek ideali birlikte yaşarız zaten gerek görürsek
Eskidenmiş 18’lerinde 20’lerinde evlenmek. Şimdi işi olmayana kız vermek istemiyor millet. Kızlar da kariyerden önce evlilik istemiyor. Kısır döngü anlayacağın.
işi olmayana kız vermemek eskidendi. şimdi işi olmayan kızı almak istemiyorlar. hayat şartları bunu gerektirdi artık
@refleks22 Hah, ağzın bal yesin! Gerçekten öyle. Birisiyle konuşmaya başlar başlamaz işi soruyorlar, yoksa konuşma başlamadan bitiyor zaten.
öyle yalan yok. erkek kabul etse ailesi karşı çıkıyor. kızlarda da günümüzün modası memur eşle evlenmek. kızlarda garantici, maaşı sağlam olanı tercih ediyor artık. yani işin özü, ne kadar konuşursak konuşalım her şey paraya çıkıyor
@refleks22 Aslında memurun parayla alakası yok. Garanti kısmı doğru. İşinin batma gibi bir olasılığı olmadığından, memur daha mantıklı geliyor. Yoksa özel sektörde de bir dünya para kazanan var aslında. Görüş meselesi.
Özel sektör de kim bir dünya maaş kazanıyor ki 😁 ben bu yaşıma kadar görmedim. Şu an özel ile devletin maaş ve sosyal haklar konusunda makası epeyce açıldı. Her an işten atılma korkusu da cabası özel sektör çalışanı için. Kendi işini yapıyorsa ayrı.
@refleks22 Genel manada dedim canım vardır diye 😅