AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
158Cevap
Ekonomik sebepler cok etken. Tek basina yuklenmek zor oluyor bu zamanda. Ayrica birbirine destek olan ciftler evlenebiliyor ve genc yasta evlilik bence daha iyi
Evlilik iyi bir sektör değil de o yüzden :D
Sektör diyo ya 😂
Korkuları vardı şimdi kadını erkeği evlilikten korkuyor nasıl bir insan çıkacağı hiç belli olmuyor
Geçim sıkıntısı ve kızlarımızın ve ailelerinin bitmeyen talepleri
Ben sanirim gec olanlardanim...
Sebebi maddiyat
Evliler biraksa sira bize gelse
Hakkimizi yiyorlar
Çünkü erken evliliğin sonu hep mahkemede bitiyo
Once her cicekten biraz bal aliyor sonra doyuyor evleniyor bazilari calisiyor zaman bulamıyor bazıları hovarda bazılarıda fakirlikten dugun yapacak altından kalkacak durumu yok
Düzene geç yaşlarda ihtiyaç duyuyorlar ve evlenmekten başka çözüm olmadığını anca farkediyorlar
Askerlik, üniveristesi, iş bulma erkekler için geçerli değil yani kadınlar içinde geçerli artık tabi bende biraz güven sorunu çok oluyor çevrem de arkadaşlarımın başına eşlerin hakkında kötü olaylar geldi bende hep tedirgin baktım 🤦
Günümüzde mezun olup is sahibi olmak için ortalama 25-26 yaşına gelmen gerek askerlik vesaire 27 yi buluyor. Masrafı şusu busu iki sene para biriktir oldu mu sana 29. Ne yapalım işsiz halde evlenelim mi?
Eskiden de öyleydi hatta iki yıl askerlik sürüyordu
@Aydamira ne ilgisi var. yirmisinde askere gidilir yirmiiki de askerden dönülür ve en geç 2 sene içinde evlenilirmiş. en fazla 25 yaşında yani. şimdi bu yaşlarda anca okul ve askerlik bitiyor. iş hayatına girene kadar bir kaç sene geçiyor, biraz birikim yapayım derken yaş zaten 30 oluyor :)
@refleks22 20 yaşında askere giden çocuğun işi varmıydı peki? Aileleri yardım ediyor du gene 30, 35 li yaşlarda ev sahibi oluyorlardı ve eşler birbirine yardımlaşarak tüm masraflar beraber ödüyorlardı şimdi evliliği herşey hazır olduktan sonra düşünülüyor
@Aydamira 15-16 yaşında iş hayatına giriyordu erkekler. çırak olarak başlıyordu. yani askerden önce eli iş tutuyordu. asker dönüşü de hemen bir işe giriyordu ya da kendine dükkan açıyordu. çiftçi ise tarlasına toprağına dönüyordu. şimdi 15 yaşında okulda oluyorsun. eşlerin yardımlaşması konusuna katılmıyorum. o hiçbir zaman olmadı. her masrafı erkek yapıyor hatta günümüzde bile. modern kafa kadın bile istiyor. elini taşının altına koymak isteyen günümüzde bile az.
@Aydamira o zamanlar genel olarak liseyi bitiren iş hayatına başlıyordu e öyle olunca insanların tek derdi evlenmek oluyor.
Ben kendimi bildim bileli ciddi ilişki insanıyım karşıma istediğim gibi biri çıkmıyor
Hayat zorlaştı. Bir erkeğin evlenmesi normal şartlarda 30 yaşı buluyor. Eskiden üniversite bitince evlenilir di.
1 altın yükseldi
2 artık haram yaptıkları için
3 sorumluluktan korktukları için
Altın yüksek evet ancak ben mesela ekonomik nedenlerden ve kendini evliliğe saklayan birini bulamazsam diye korkuyorum.
Bilemiyorum
Çok sebebi var hayat eskisi gibi değil. Ben mesala sevgilimin ailesi yüzünden bekliyorum. Arkadaşım ise maddiyattan. Diğer yakın arkadaşım ise senelerdir gerçek kadını bulamadığını söylüyor.
Daha çok ceviz kirmak icin doyumsuzlar bi de maddiyat yüzünden
Maddiyatı yoluna koyana kadar gençlik gidiyor sonra evlilik düşünülüyor bana kalsa ben evlenmezdim. Hele erkek olsam garanti evlenmezdim.
Evlenene kadar bütün çiçekleri koklamaya calisip geç evlenenler olduğu gibi hayatının aşkını bulmaya çalışanlar da var.
Bu evliliğin 7 büyük günahtan biri olduğunu doğrulamaz.
Pardon yanlış yere yazdım.
Ben 19 yaşındayım ama şimdiden evlenmek istiyorum. Ama daha bir sevgilim bile yok
Erkeklerin para derdi olmasa, 17 yaşında evlenir 😏 hepsi maddi güçle alakalı para biriktiriyor hepsi.
Eee kadın bana şunu neden almadın derse napcak adam?
Evlenmenin eglenceli yanlarini evlenmeden cok cesitli sekillerde yasayabiliyor.
Eskiden de vardı bu ama bunda ekonomi de etkilidir diye düşünüyorum.
Seks ihtiyaçlarını evlenmeden de karşılayabildikleri için.
Yaşayacaklarıni yaşayıp sonra el değmemiş kiz ararlar
Kim evlenip te başına bela alır tuhaf tuhaf tipler var piyasada zaten 🤔
İslam geleneği diyor ki, Erkek her şeyi almalı ev araba altın ve düğün masrafı öyle evlenebilirsin diyor. Mantıken 40 yaşını buluyor
Sorumluluklar için kalkınmak gerekiyor ve sıra gelmiyor. Günümüzde yaşam standartlarını orta seviyede tutmak bile çok zor.
İş, hayat şartları maalesef buna engel. Okudum ise başladım diyene kadar yaş 30 oluyor, ekonomik sıkıntılar varken evlilik düşünmek biraz zor oluyor.
Millet genç yaşta uğraşamıyor geç Yaşta kim Tahammül eder Aklımda deli sorular 😂
Erkek 30undan sonra evlensin de ne zaman evlenirse evlensin. isterse 60 yaşında evlensin aga
1. si gerçek aşk
2. Si de hem güven meselesi hem de istediğimiz bir şekilde bir eş bulamama
Genç yaşta evlenende var biraz şans işi 34 yaşındayım kısmetimi bekliyorum
Ben sürekli red aldığım için artık yoruldum onu birde hemcinslerine sor
Maddi durum, konformizm ve kendilerine veya karşıya güvenememesi.
Parasizlik ve evlenedek yiyebildiği kadar alma yeme peşinde
Ben 20 yaşındayım en kısa sürede evlenmeyi düşünüyorum inşallah
Yok artık çoğusu evlenmey düşünmüyo çünkü bu aptal türk kadınlarına tahammüleri kalmadı
Bilmiyorum knk xper kasmak için yazıyorum takma çok geç
Çık aradan
İsteyen istediği zaman evlenir isteyen hiç evlenmez.
Para yok, iş yok en önemli sebep bence
Çünkü keyiflerinin kahyalari öyle istiyor 😂😂
Maddi sorunlar ve bedava seksin yaygınlaşması.
Güvenemiyorlar artık.
Başkasının altına yatmamış bir hatun bulmak zor evet. Bu da geç evlenme sebeplerinden birisi. İyi yorum.
Eskiden, helal süt emmiş diye arardi annelerimiz şimdi alta yatmamış. Hemen herkes bunu yapmış.. bu çok saçma. Hele ki bunun açıklaması olarak biz kişiyi tanımak için yaptık demeleri. Akıl almak bir akıl tutulması ! Kişiyi böyle taniyamaz kimse.. nefsimin köpeği oldum demek yerine böyle bir savunma yapmaları çok iğrenç
Şeytan her çağda moderndir
Önce haltları yemeden olmaz knk ondan.
Bilmem hayatlarını yaşamak içindir herhalde
İk taraf için de geçerli, belki de doğrusu da bu
Evliliğe ilgi azaldı sorumluluk alamıyorlar
Evlilik adi altında yapılan hırsızlıklar
Geçim sıkıntısı iş bulamama
Niye erken evlensin erkenden cokek mi
Bence maddi durumdan dolayı
Kızların bitmeyen istekleri yüzünden
Her çiçekten bal alma derdindeler
Maddi imkansızlıklar belimizi büktü desem
Doğru olanı yapıyorlar
para kazanmak kolay mı bu devirde?
Bütün problem kızlarda 😎👍
En büyük etken maddi imkansızlıklar
Zengin kayınbaba arıyorlar😂
Hayat kazanmak zor çünkü