AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
115Cevap
senden daha iyi daha çıtırını buldu diyemi kıskanıyosun... çatlada patla buruşuk :)
Vaooovvv
Metresmisin yoksa sen? :))
@betterböcek o annenin mesleği ciciş
Hemen de atlamıslar bak goruyormusn
Benim anneme kurban ol namus nedir ondan öğrenirsin
sapık olan kız eşin değil eşinin yaşını bile bile kabul etmiş mutlularsa karışma sende kuyruk acın var galiba
Niye sapıklık olsun ki. Arada ki yaş farkının bir önemi yoktur. İlla iki kişi arasında ilişki olabilmesi için 2-3 yaş gerekmiyor.
Sapık değildir çünkü 18 yaş yukarısı çocuk sayılmıyor. Kimse o adama sen evlenemezsin, çocukları... yapıyorsun diyemez. Durum bu.
Adam sapık mı bilemem ama senin bencil olduğun kesin sırf çocuk doğurmak için evlenilmez o çocuk senin mutsuzluğun u paylaşmak zorunda değil
Bize yakın birisi 35 yaşında 18 yaşında kızla evlendi karısı boşandı ilişkiyi görünce bana göre yanlış
adı üstünde eski
ne yaparsa yapsın çocuğun yoksa hiç muhatap olma
Senin gibi bi annenin evladına üzülüyorum gerçekten yani anne olmak için evleniyor um ne demek. Normalde böyle değer söylemem ama aldatilmakta haklisin
18 yaş ve üstü bir insanlar yetişkindirler ve istedikleri yaştaki kişilerle evlenmede hürdürler.
Bu saatten sonra mı gençsin daha Allah ömür verirse. 60 desen bile düşün 32 yıl
Sapık,19 yaşındaki ne yapsın bunu iki gün sonra sktiri çekerler yuvasını yiktigiyla kalır
Birinci olarak Kanunen herhangi bir sorun gözükmüyor, Ayrıca Damızlık boğa olarak görmende manidar
Oooooooffffffff pedofillilikdir bu. Liseyi Amerika'da okuyorum. Karşı ev komşumuz 46 sevgilisi 25 yaşında ve hatta karşımda oturuyorlar..
Viski içiyorlar beraber 😆😆😆😆😆😆😆😆
Adama ne çektirdeysen artık, adam REŞİT yani kanunlar karşısında Akli melekeleri olan biri ile evlenmek istiyor. Senden bulamadığı cinselliği ondada bulmuşda olabilir,
Hem evlilik diyosun hemde sapıklık diyosun bu çok ironik değilmi sence?
Erkeklerin hepsi aynı bence. 30 yaşına kadar kendin’de büyük kadınlar 30 yaşın’dan sonra ise kendin’de küçük kızlar malesef artık yaş kavramı kalmadı..😉🙂
Peki ya kadınlarda durum nasıl? aynısı değil mi
Hayır değil kadın yaşı geçtikçe aksine hayatın’daki adama daha fazla bağlanıyor tek gözü kendin’de küçükleri arzulamıyor agençliğini en güzel dönemlerini evine yuvasına çocuguna adıyor sonrası belli kadın yıpranıyor erkek ise bencilikleriyle diri kalıyor 😉
Erkeğin daha bencil olduğu doğru ama bence artık kadınlarda erkekler gibi aynı. Şuanki devirde gördüğüm o. 25 yaşındayken olgun erkek isteyip 35 yaşındaki erkekle evlenip bi 10-15 yıl sonra kocası 50 ye dayandığı zamanlarda kendilerinden küçüklerle takılıyor kadınlar.
tabi ilaki bu tarz karakter kadınlarda vardır ama bence kadın her yaşta olgundur ve hayatımın sonuna kadar çocuk büyütemem en azından bana göre değil demeliyim ama fikrim esas olark erkekler bu işte çoğınluktalar
Bende sizinle aynı fikirdeyim çocuk mu büyüteceksiniz o yaştan sonra. Kadın kendinden büyük erkekle olmalı. Erkekte küçük birini almalı
lafa gelince aşkın yaşı yok yapan eskiniz olunca fesatlanıyorsunuz
Sen erkekleri damızlık olarak gör sonra deki eski eşim sapıkmı bi insna çocuk yapmak için evlenirmi gel etme eyleme biz seni müslüman yapalım arada sevmeyi bil 😀
E sen kaç yaşındasın ki?
Sen kaç yaşındasın. Ona göre diycm sapık veya değil 😉
Ben de 31 yaşında evlenip ayrıldım tanışalım madem 😉💐
Ya ciddi misin srufubokplşöşbyfs
Yazik etme kendine annelik icin evlenme o cocugu buyutebilmek onemli olan
Boşver kimle ne yaparsa yapsın! Takılma. hayatını yaşa
En güzeli..
@Napsrsınjcjfjjd aynen. senin demi başına geldi yoksa
Yo hayır gelmedi :)
@Napsrsınjcjfjjd tamam gelmesin zaten😊
Eskiyse madem neden umursuyorsun bence kurtulduğun için sevin ve önüne bak
Sapık olan senmisin gibi geldi takintilisin galiba sanane eski eşinden istediği kişiyle evlenir onu niye takip ediyorsun kafayı mı yedin
o sapık mı bilemem ama senin pek normal olduğun söylenemez
30 yaş karta kaçmış erkeklerin genç kız sevdasını anlayamıyorum
Sapık değil ama o evlilik te fazla sürmez ( seni aldatmaya sapık diye biliriz
sapik degil de zevkine duskun diyelim ona. hatta fazlasiyla. her erkek genc kadin ister. ama biraz abartmis seninkisi
Hayır bunun sapıklıkla alakası yok pedofilide olmuyor kız reşit zaten
bakıyorum yorumlar da adamı sapık ilan etmişler, kız 19 yaşında, adam 34 tamam da ne yani adam çocukla mı evlenmiş oluyor aslında suç bu yorumu yazanlarda değil bu insanları bu hale sokan türk sosyal medyasının algıların da nerde 15-20 yaş farkla evlenen birini gördülermi akıllarına pedofoli gelir
Ben 24 sevgilim 35 çocuk mu olmuş oluyorum yani?
20-24 veya 19 burda asli sınır 18 dir 18 yaşından küçükse elbet de çocuk olur ama, 19 yaşında ya sen 24 üm diyorsun bu dengesiz yorumları yazanların bir bölümü ya kıskanıyor ya da sosyal medya da kadın taciz haberleri, pedofili haberleri duyduklarından basın halk üzerinde yarattığı manipülatif haber üzerinde düşüncelerini gösteriyorlar bak işte git gide insanlar ikilem içine giriyor,
Boşver yaşamaya bak sen hayatını giden gider.. 5 sene sonra görürsün onu
O sapık değilde sen ağır yaralısın belliki
Adam taze bir bedenle seks yapmak istiyomuş demekki onu eskitine 13 yaşında bi çocuk bulur herhal..
Hayır sapık değil ama nefsi için yapıyo elinde değil
Aşkın yaşı yoktur fakat bunun aşk olduğunu hiç sanmıyorum.
Simdiki 19lular 30 gibi bacim. Her neyse, iyiki cocugun ondan olmamis. Buna da sükür.
değil genç atlardan hoşlanıyor benim gibi olgun kadınlardan değil
yaş farkı cidden çok ama aşkın yaşı yoktur dicem de bilemedim kınarsam başıma gelir susuyorum :D
Sapıklıkla alakası yok bence
Bosver kanki onu da aldatır takma
Sapıklıkla alakası yok
evet sapık kızda geri akılıymış
Yaş farkı var evet ama olmayacak kadar değil mesela erkek 45-50 olsa sağol denirdi 😂
Bence yaşı büyük olsa daha olgun olurdu
Pedofili hastasi benc
Hayır değil. Bende evlenirdim onunla
Demek ki sevmis kadını hayırlısı olsun😊😊
Olur böyle hatalar her erkek yapar 😊😊
Yuva yıkanın yuvası olmaz, yürümez bu evlilik
Ama gercejtwn sapik subyanci yani
neyse ne seni ilgilendirir mi
Tabi ki değil gayet normal
Senle evlenirken sapık mıydı?
Anlamadığım şey bu sapıkları nasıl buluyorsunuz?
Gayet normal bir evlilik.
15 seneye kalmaz kadın aldatır bunu
Şeker babalık yapıyor anlaşılan.
Eski eşinin hayatından sana ne
Bu niye sapıklık olsun ki? Kıskanç:)
Senin daha iyi bilmen gerekiyor
Boşanarak dogru karar vermişsin.
Tanımak istiyorum seni ,@soran