İş güç eğitim güzellik aile yapısı gibi konularda denkler. Sadece yaş farkı var.
Siz onun yerinde olsanız?
Siz onun yerinde olsanız?
Evlenebilir, popülasyon artmış olsa da insanların birbirine ulaşması baya zorlaştı bulduğunuzu kaçırmayın yaş farkı falan var diye :D
Cevap
6Cevap
Önemli olan birbirlerine denk olmaları yaş farkı önemsizdir
5-6 yıl sorun olmaz kadın 45e dayanınca sıkıntılar çıkmaya başlar. Bkz. Pique&shakira :D
Evlenir niye evlenmesin ki
38 yasinda bir kadin bunu sorarmi :)
ewlenir neden evlenmesinki
Evet neden olmasın
Evlenir mi acaba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?