Kayınvalidemle anlaşamıyorum, eşim her tartıştığımızda onu savunuyor. Ne yapmalıyım?

Bu konudan fazlasıyla şikayetçiyim. Biz eşimle ani bir şekilde evlendik. Sözümüz nişanımız oldu ve aileme evlenmek istediğimi söyledim. Üstelik daha askerliğini yapmadığınıda biliyorlardı. Bu yüzden istemediler 1 sene sonra dediler. Ailemle kavga ettim ve ailemi ezdim. Ne zaman bir kavga etsek o zaman ezip gelmeseydin diyor bana. Reşit olduğum için bir şey yapamadılar. Sonrasında eşimin yanına geldim. Eşim ailesiyle yaşıyor ve muhasebe üzerine çalışıyor. Bir dediğimi iki etmiyor, bu konuda bir şey diyemem. Fakat çok anneci. Ben ailemle kavgalıyken annesi her olup biteni evde ne olursa benim ailemi arayıp anlatıyormuş. Benim annem ve babam ayrı. Gerek annemi gerek anneannemi babannemi hepsini arayıp olan biten herşeyi anlatıyormuş. Evlenmeden öncesinde saygılı çok güzel bir kız diyordu. Şimdi ise aileme terbiyesiz evde bir iş yapmıyor şöyle böyle diye anlatıyormuş. Bende benim dilim yok mu ben anlatırım dedim bu konu yüzünden 2 kez kavga ettik. Eşim annesine de kızdı fakat bir mesafe koymadı. Birbirimize saç baş girmişliğimiz var ve o esnada küfür ettim diye eşim bana tokat attı. Eşimin askerliği var bu evde aynı evde nasıl geçineceğimi bilmiyorum 6 ay. Sabretmeye çalışıyorum ama nereye kadar. Sanki kayınvalidem benimle rekabet içerisinde. Eşimi gözümün önünde şapır şupur öpmeler, benden çok onunla ilgilenmesini istiyor sanki. Biz mutlu olduğumuzda tedirgin oluyor. Sanki bizim mutluluğumuzu istemiyor gibi. Aynı eve cıkmak istiyorum ama eşim ben askerden geldikten sonra diyor. Şimdi çıksan ben askerdeyken tek başına nasıl o evi idare edebiliceksin, tek başına olmaz diyor. O askerliği boyunca annemin yanına gitmek istiyorum orda kalmak istiyorum hayır bu evde kalıcaksın diyor. Kayınvalidemin bu davranışlarından ötürü ona ısınamıyorum ve ona güvenemiyorum. Akrabasından bir kişiye benim oğlumu parmağında oynatıyor demişliği var ben ailemi ezip gelmişim ne oynatması? Dışarı bile doğru düzgün çıkmıyorum. Hep kendi odamdayım. Kendi sorumluluklarımı biliyorum. Kendi pislettiğim herşeyi temizliyorum. Eşimin sabah kahvaltısını hazırlıyorum. Eve gelince yemeğini hazırlıyorum. Benim yapmama rağmen eşim annesının yaptığı yemeği yiyor. Ben buna güceniyorum. Bir de bunlara karşılık çocuk yapmayı düşünüyoruz. Babasına gelince babası da rahatsız. Ve abisi de yeni askerden geldi. Rahatsız oluyorum ister istemez. Ne yapacağımı bilmiyorum sadece buraya dökmek istedim. Ben 19 yaşındayım
Kayınvalidemle anlaşamıyorum, eşim her tartıştığımızda onu savunuyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla