Sorum özellikle erkeklere lütfen ciddi ve empati yaparak cevap verir misiniz ?

Merhaba arkadaşlar beynim aklım o kadar dolu ki en son seçenek buraya yazma gereksinimi duydum lütfen ciddi cevaplar verin. Sorum özellikle erkeklere bir erkek neden bunu yapar? Uzun süreli ilişkim vardı erkek arkadaşım onu çok sıktığımı halbuki sıkmıyordum artık bunaldıgını söyleyip ayrılmak istediğini söyledi bende doğal olarak tamam dedim ve ayrıldık çok basit birşeymiş gibi 1-2 hafta sonra tekrar iletişime geçti tekrar eskiye dönme adına konuşma yaptı ben tekrar tamam dedim buluşacaktık ama bana kararsız olduğunu ve böyle rahat iyi olduğunu söyleyip buluşmayı reddetti bir yanı istiyormuş diğer yanı istemiyormuş lütfen ne yapmaya çalışıyor neden böyle yapıyor benim artık ne yapmam lazım söyleyin
Sorum özellikle erkeklere lütfen ciddi ve empati yaparak cevap verir misiniz ?
Cevapla