Ciddi bir konu ozellikle erkekler cevap verebilir mi lütfen?

merhaba arkadaslar :) 7-8 aylik bir iliskim var Şu an her sey yolunda gibi fakat unutamadigim bir hatadan bahsetmek istiyorum napmaliyim diye fikir almak istiyorum ve siz oyle bir sey yapar misiniz diye sormak istedim? erkek arkadasimla Şu an uzak mesafedeyiz ve ayni sehirdeyken ben sık sık bulusmak istiyordum gorusemeyecegiz diye ama 10 gun bile bulusmadigimiz oluyodu ve ben de kasmiyodum yani o gorusmek istemiyosa ben de istemem diye. gitmem yakinken her gun bulustuk ama samimi gelmedi ve babasiyla falan tanistirdi beni daha goremeyeceksin Şu an tanis babamla ciddi dusunuyorum triplerine girdi açıkçasi tanistigima da pişmanim neyse soruma geliyorum. Bir defa biz gece bulusmustuk ve sabahlayacagiz diye konusmustuk ama isler oyle gitmedi hava bozuldu ve ben erken donmek zorunda kaldim gece 1-2 gibi beni bıraktı ve o zaman kisti karliydi yerler. ve beni gecenin 1-2 sinde durakta birakip gitti. ayagimda topuklu ayakkabi vardi dussem hani bacagim flaan pert arkami dondum yok.. neyse sonra arkadasimi falan cagirdim hallettik sonrasinda tabi ki ayrilacaktim bu nasil bi gevseklik ya diyip kavga ettim bir sure konusmadik. sonrasinda arabanin kaydigini o an aklinin coo dolu oldugunu vs vs dedi ozur diledi bu olayin ustunden kac ay gecti ama ben hala unutmadım enayi gibi hissediyorum

ne yapmaliyim..

Ciddi bir konu ozellikle erkekler cevap verebilir mi lütfen?
Cevapla