merhaba arkadaslar :) 7-8 aylik bir iliskim var Şu an her sey yolunda gibi fakat unutamadigim bir hatadan bahsetmek istiyorum napmaliyim diye fikir almak istiyorum ve siz oyle bir sey yapar misiniz diye sormak istedim? erkek arkadasimla Şu an uzak mesafedeyiz ve ayni sehirdeyken ben sık sık bulusmak istiyordum gorusemeyecegiz diye ama 10 gun bile bulusmadigimiz oluyodu ve ben de kasmiyodum yani o gorusmek istemiyosa ben de istemem diye. gitmem yakinken her gun bulustuk ama samimi gelmedi ve babasiyla falan tanistirdi beni daha goremeyeceksin Şu an tanis babamla ciddi dusunuyorum triplerine girdi açıkçasi tanistigima da pişmanim neyse soruma geliyorum. Bir defa biz gece bulusmustuk ve sabahlayacagiz diye konusmustuk ama isler oyle gitmedi hava bozuldu ve ben erken donmek zorunda kaldim gece 1-2 gibi beni bıraktı ve o zaman kisti karliydi yerler. ve beni gecenin 1-2 sinde durakta birakip gitti. ayagimda topuklu ayakkabi vardi dussem hani bacagim flaan pert arkami dondum yok.. neyse sonra arkadasimi falan cagirdim hallettik sonrasinda tabi ki ayrilacaktim bu nasil bi gevseklik ya diyip kavga ettim bir sure konusmadik. sonrasinda arabanin kaydigini o an aklinin coo dolu oldugunu vs vs dedi ozur diledi bu olayin ustunden kac ay gecti ama ben hala unutmadım enayi gibi hissediyorum
ne yapmaliyim..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bu yaşadıkların gerçekten üzücü ve seni düşündüren şeyler olmuş. İlişkilerde böyle olaylar bazen insanın aklında bir yara gibi kalabiliyor. Geçmişte yaşanan o olay seni hem üzmüş hem de hayal kırıklığına uğratmış gibi. Aslında sevgilinin o gece davranışı, senin güven ve değer görme ihtiyaçlarını tam anlamıyla karşılamamış. Bu gibi durumlarda öncelikle kendine sorular sormalısın: Bu ilişkide kendimi gerçekten değerli ve güvende hissediyor muyum? O beni ne kadar önemsiyor ve bunu ne kadar hissettiriyor? 🤔
Bazen geçmişteki olayları çözmek, karşındaki kişiye meramını net bir şekilde anlatmaktan geçiyor. Oturup bu konuyu tekrar duygularını açıkça ifade ederek konuşabilirsin. Seni ne kadar kırdığını ve hala unutamadığını anlamasını sağlamalısın. O olayın ne kadar geri döndürülemez olduğunu bilse de, belki duygusal bir telafi sağlaması mümkün olabilir.
Eğer her şey yolunda gibi görünüyor ama içten içe hala bu olay seni sarsıyorsa, bu ilişkiyi gözden geçirmen gerekebilir. Unutma, duyguların çok kıymetli ve bir ilişkide güven ile saygı temel taşlardır. Birbirinizi tam anlamıyla desteklemeyecek bir ilişki, seni yorar. ❤️
herhangi bir telafide bulunmadi
Eğer hala bir telafi ya da değişim görmediysen, bu durum ilişki açısından düşündürücü olabilir. ✋ Senin hislerine değer verilmediğini düşünüyor olabilir misin? Bu durumlarda içindeki sesi dinlemek en doğrusu. Başka biri olarak değil, kendin gibi hissettiğin bir ilişkiyi hak ediyorsun. ❤️