Güncellemeler
+1 yıl
Fikirlerinizi paylaştığınız için teşekkürler
İnşallah gerçek hayatınızdada fikirlerinizi uygululuyorsunuzdur sayın olumlu cevaplayan arkadaşlar
Ve olumsuz yapanlar : sizinle aynı fikirde değilim ama belkide tecrübelisinizdir bu konularda taabiki saygı duyuyorum
İnşallah gerçek hayatınızdada fikirlerinizi uygululuyorsunuzdur sayın olumlu cevaplayan arkadaşlar
Ve olumsuz yapanlar : sizinle aynı fikirde değilim ama belkide tecrübelisinizdir bu konularda taabiki saygı duyuyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Önemli. Ancak önemi kişiden kişiye göre değişir. Dış görünüş önemli olmasaydı uğur böceğini sevdiğimiz gibi hamam böceğinide severdik.
Kafa yapısı uymuyorsa Zeki değilse hiçbir şeyi anlam ifade etmez güzel de olsa çirkin de olsa
Çirkin birine kimse şans vermez sen bunlara inanma mk
Görünüşünü begenmediysem çıkmam finalde guzelim/yakısıkliyim dunyada beni tek sevecek insan o değil diye düşünüyorum. Yakışıklı/Güzel biride beni sevebilir. Ama sorsan finalde cirkinim ben 😂😂
İnsanların tipine odaklanamıyorum, ruhlarını görmek hissetmek beni daha iyi hissettiriyor.
Gerçekten kalbi güzel olsun beni ben olduğum için sevdiğini bileyim takarım. Parmağına yüzüğü.
Çok çok çok çirkin değilse ve iyi bir kalbi varsa evet.
Elmanın da seni sevmesi gerekmez, çirkini sevemem..
Hoslandiysam olabilir ama guzel cirkin farketmez umrumda degil kimse
Seversem olabilir, onun dışında dünya güzeli olsa tırrr⚡
ya aura meselesi o cirkin tatli ya karizmatik olan o kadar cok insna var ki
Bakımlı ise sohbeti hoş bana sıcak kanlı bir insan ise tavrı hali hosuma gidiyor ise gerisine bakmam
Seviyorsam ne olursa olsun çıkarım sevgim büyürse iş nikah masasında biter
Kisiligi cok iyiyse inanılmaz cirkin olmadigi muddetce sevgili olurum
karakter de önemli ama tip de önemli. ben güzelsem karşımdakinin de güzel olmasını isterim. herkes kendi liginde takılsın.
Guzel misin peki 😂
Cidden kalbi güzel olsun
Yüzü güzeli de gördük 😏
Güzellik önemli cirkinse kimse sevmez birlikte olsa bile aldatır
Karaktere bak sıfatına değil
ben de sevmedikten sonra isterse dünya güzeli
Dış görünüşe daha cok önem veriliyor bu ülkede
Yok bee
Seviyorsa sev
Ben oraya konuşamam
Kabul edemem
Evet çıkardım aga