• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Sevgiliniz size, sen çok çirkinsin ama seni yine de çok seviyorum dese tepkiniz ne olur?

Blackgirll_1453
Blackgirll_1453 Takip Et
Master Yaş: 31
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
11
Yapay Zekaya Sor
Sevgiliniz size, sen çok çirkinsin ama seni yine de çok seviyorum dese tepkiniz ne olur?
Sevgiliniz size sen çok çirkinsin ama seni yinede çok seviyorum derse tepkiniz ne olur?
Sevgiliniz size, sen çok çirkinsin ama seni yine de çok seviyorum dese tepkiniz ne olur?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
2 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • basityasamaklazim
    basityasamaklazim Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl

    Benden etkilenmeyen bir erkek ile birlikte olmam saadet sadece aşk ve sevgi ile mümkün değil heyecan ve tutku esastır aynı zamanda istek ve özlem çoğunlukla hayranlık ve beğeni nefes kesen beğeni gerekir. Bunlar sevgiliye söylenir ve ego tavan yapmış olduğu gibi olumlu etki eden şeylerdir. Merhamet, şefkat ve vicdan sahibi olmalı tabiki ayrıca akıllı ve mantıklı bir kişi hatta çokça empati duyduğum ve bana karşı duyarlı bir birey olması önemli. Sanıyorum hiç bir şey tek başına yeterli değil. Hepsi bir araya gelip de bir karma olmalı.

    2
    2 Yorumla
    • mesutbursa
      mesutbursa
      +1 yıl

      cok güzel bir cevap 👍

      Yorumla
    • basityasamaklazim
      basityasamaklazim
      +1 yıl

      Bende beğendim cevabını 💖

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • _DondurmaGibisin_
    _DondurmaGibisin_ Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 52%
    +1 yıl

    "Senin de giderin var aslında" Derim 😂😂

    2
    1 Yorumla
    • _DondurmaGibisin_
      _DondurmaGibisin_
      +1 yıl

      Şımartıyorsun ama 😘🤗🤗🤗

      Yorumla
  • Bıleksımok
    Bıleksımok Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 32
    +1 yıl

    Sevgiliniz size sürekli çirkin olduğunuzu ama yine de sizi çok sevdiğini söylese, buna alınır mıydınız? ↗
    :@
    Benden daha fazla görüş gelirse sana 💩 atarım!!1!! bir!!
    Cevaba gelecek olursak, insan sevdiğini güzel görür be sevgili derim..

    1
    13 Yorumla
    • Blackgirll_1453
      Blackgirll_1453
      +1 yıl

      Aaa ben soruyu arattim çıkmadı 🙄🙄🙄🙄🙄 iki gün önce sormuşsun ya 😏😏😏😏kaldırılsın benim ki yönetime diyeyim 😏😏😏

      Yorumla
    • Bıleksımok
      Bıleksımok
      +1 yıl

      Tabi tabi

      Yorumla
    • Blackgirll_1453
      Blackgirll_1453
      +1 yıl

      Merhaba,

      Tekrarlanmış paylaşım, aynı üye tarafından aynı sorular sorulduğu taktirde olur. Yoksa farklı üyelerin aynı soruları sormasında bir sakınca yok, paylaşımın kalabilir.

      Teşekkürler,
      Mete.

      Yorumla
    • Bıleksımok
      Bıleksımok
      +1 yıl

      Ben sana kaldır mı dedim yav :Ddd
      Ama eferin doğru kişiye özeniyorsun 😎
      Taklitler aslını yaşatır 😏😏

      Yorumla
    • Blackgirll_1453
      Blackgirll_1453
      +1 yıl

      Söylediğim gibi soruyu sende görmedim, yani bu durumda özenmiş olmuyorum.
      Soruyu görsem zaten sormazdım. Senin sorduğun kalıpta daha önce sorulmuş.
      Benim sorduğum şekilde yoktu.

      Kaldırılmasını istedim sana ayıp oldu çünkü onun dışında başka birşey yok💁🙋

      Yorumla
    • Bıleksımok
      Bıleksımok
      +1 yıl

      Olm takılıyoruz yav :D

      Yorumla
    • Blackgirll_1453
      Blackgirll_1453
      +1 yıl

      24 saat sonra kendim silecegim.😶😶😏

      Yorumla
    • Bıleksımok
      Bıleksımok
      +1 yıl

      Yav kalabilir takılıyorum diyorumm

      Yorumla
    • Blackgirll_1453
      Blackgirll_1453
      +1 yıl

      Olsun, ayıp oldu sana

      Yorumla
    • Bıleksımok
      Bıleksımok
      +1 yıl

      Yav ne ayıbı gören de sövdün sanacak

      Yorumla
    • Blackgirll_1453
      Blackgirll_1453
      +1 yıl

      Aradan 1 ay falan geçmiş olsa neyse 2 gün geçmiş Bende sormuşum🙄🙆

      Yorumla
    • Bıleksımok
      Bıleksımok
      +1 yıl

      İyi kendin bilirsin ısrar etmeyi sevmem

      Yorumla
    • Blackgirll_1453
      Blackgirll_1453
      +1 yıl

      Tamam 🌷

      Yorumla
  • MOPYorhan
    MOPYorhan Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Adamın dibiyim bir zahmet sevsin aqü kızı

    1
    5 Yorumla
    • Blackgirll_1453
      Blackgirll_1453
      +1 yıl

      Fişeq gibisin sevecek tabi

      Yorumla
    • MOPYorhan
      MOPYorhan
      +1 yıl

      Mütüşlü maşallahlı bir çift oluruz xd

      Yorumla
    • Blackgirll_1453
      Blackgirll_1453
      +1 yıl

      Mütüş tü tü tü 😂😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • MOPYorhan
      MOPYorhan
      +1 yıl

      Bak bak ablama bak ince espri de yapıyor 😂

      Yorumla
    • Blackgirll_1453
      Blackgirll_1453
      +1 yıl

      Ahahahah 😂😂😂😂🌷🌷

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

193

Cevap

155

Cevap

  • Aybükem78
    Aybükem78 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 48
    +1 yıl

    Böyle bir şey mümkün olmadığı için , nazar değmesin diye demiştir o 😊

    1
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.

    Seni her halimle etkilerim aşkım :D :D

    1
    0 Yorumla
  • Oksitosin
    Oksitosin Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 39
    +1 yıl

    Poposuna Taliscanın bugün vurduğu yarım voleden atarım 😀

    15
    4 Yorumla
    • emirhan58
      emirhan58
      +1 yıl

      Bence attığı frikik daha iyiydi

      Yorumla
    • Oksitosin
      Oksitosin
      +1 yıl

      @emirhan58 Bu duruma uygun olan voleydi onun için bunu seçtim yoksa frikik elbette daha güzel. Eksileyen 6 kişi de kalecinin akrabaları sanırım :)

      Yorumla
    • Forky
      Forky
      +1 yıl

      İyiydi :D

      Yorumla
    • uncas71
      uncas71
      +1 yıl

      Ahaha 😂😂

      Yorumla
  • ___GK___
    ___GK___ Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 32
    +1 yıl

    Beni gerçekten sevmediğini düşünürüm. İnsan birini seviyorsa gözüne güzel gelir çünkü.

    7
    0 Yorumla
  • DilberiRâna
    DilberiRâna Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 72%
    +1 yıl

    İnsan sevdiğindeki güzellikleri görür sadece.
    Çirkinliģini görüyorsa oradaki sevgide şaibe var demektir 😶
    Bakınız Mecnunun çöllere düştüğü leylası
    Leyla çirkin diyenlere mecnunun cevabı
    "Leylaya bir de benim gözümden bakın😏 o zaman ancak ondaki güzelliği görebilirsiniz"
    #dilber

    Sevgiliniz size, sen çok çirkinsin ama seni yine de çok seviyorum dese tepkiniz ne olur?
    3
    0 Yorumla
  • incimecit3565
    incimecit3565 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 40%
    +1 yıl

    Aşık veysel karısına dedigi gibi asik veyselin eşi bir gün başka bir adamla kaçmak icn anlaşır ve bundan aşık veyselin haberi vardır ve bütün biriktirdigi paranin hepsini eşyalarının arasina bırakır ve kadın kacacagi vakit aşık veyselle yüz yüze. gelir ve bakar aşık veysel derki guzelligin on para etmez bu bende ki ASK olmazsa..

    2
    0 Yorumla
  • pocomotoist
    pocomotoist Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 57%
    +1 yıl

    "Hem güzel bulduğun hem de çok sevdiğin biri de olur elbet, o zamana kadar kendine iyi bakmanı isterim çünkü ben de seni seviyorum ama senin yanında olamayacağım artık :) Yani artık sevdiğin biri de olmayacak yanında yine sevdiğin birini buluncaya kadar." derim
    *Gecen bol olsun.*

    1
    0 Yorumla
  • KuruMakarna
    KuruMakarna Takip Et
    Xper 4 Yaş: 98 , eic 63%
    +1 yıl

    Birinin beni sadece iç güzelliğimle değil, dış güzelliğimle de sevmesini isterim. Çirkin olsam da seven insan bir sürü güzellik buluyor olmalı, diğerlerinin baktığı gözle bakıyor olamaz, o zaman bu aşk, sevgi olamaz. Mecnun'a sormuşlar "Leyla Leyla dediğin bu muydu diye," siz birde onu benim gözümden görün" demiş.

    1
    0 Yorumla
  • Madnessss34
    Madnessss34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 66%
    +1 yıl

    Demek istediği şu sanırım, sevdiği şeylerin fiziğin görünüşün değilde karakterin fikirlerin düşüncelerin. Bunda bişey yok bence olması gereken. Kalp yalnızca kalbi sever düşünceyi sever karakteri sever çünkü. Güzellik, fizik insanın nefsinin heyacanıdır. Ne mutlu ki sana seni sen olduğun için seviyor.

    1
    0 Yorumla
  • Fujerfujı
    Fujerfujı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 69%
    +1 yıl

    Dürüstce ve en iyisi. Cirkin olup sevilmeyi isterdim en azindan şüphem olmazdi. Ben güzel ve maddi durumu epey iyi bir kızım. Herkes tarafından cok begenilirim fizigim de iyidir. Artık o kadar bunaldim ki doğru düzgün bir erkek arkadaşım yok tanıştıktan 2hafta sonra hepsi aşığım diye zırvaliyor gercekten sevilmeye hasret durumdayım. Oyle olmak isterdim

    1
    0 Yorumla
  • Ilginçşeylerr
    Ilginçşeylerr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    O kelimeyi söylerken ciddi olup olmadığını sorarım. Eğer değilse hoş bir şey olmadığını söyler bir daha soylememesini isterim. Eğer ciddiyse de peki derim. Elimden ne geliyorsa yaparım. Tabi kendimi bozmamak şartıyla. Daha çok dikkat ederim yani. Sonuçta çirkin insan yoktur bakımsız insan vardır 😊😊

    1
    0 Yorumla
  • brlsflz
    brlsflz Takip Et
    FenomenYoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Bunu söyleyebilecek kadar saygısızsa, yanımda yeri olmaz.

    4
    0 Yorumla
  • masalim_bitti
    masalim_bitti Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 46
    +1 yıl

    Kırılır beni gercekten sevip sevmediğini sorgularim cunki insan begenmedigini sevmez sevi birazda hoslanmayla ilgilidir

    1
    0 Yorumla
  • BuOlsa
    BuOlsa Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 34%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Aaakim sende yakişiklısın ama azıcık canımsın desem sorun olarak görmesin dimi 😍 derim 🤓

    2
    2 Yorumla
    • BuOlsa
      BuOlsa
      +1 yıl

      Canım demedim ben ama KS olmaz s alak sin dedim 😟 yani cevabım bu

      Yorumla
    • Blackgirll_1453
      Blackgirll_1453
      +1 yıl

      :D :D :D

      Yorumla
  • Günolur
    Günolur Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 64%
    +1 yıl

    Bu kadar realist olmaya gerek yok der kendisini romantizmin mistik ve metafizik havasına bırakmasını isteyip bir valse davet ederdim. Aşk zaten bir yanılsama. Bu yanılsama içinde realist olursan bedel ödersin.

    1
    0 Yorumla
  • Croyzigor
    Croyzigor Takip Et
    Bilge Yaş: 37 , eic 33%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 678 cevap paylaştı.

    Sıkıntı yok bunu söylerken geri dönüşü olmayacağını bildiği halde söylüyorsa helal olsun yani şu derece de onu yanarken görsem o anda elimde 1 bardak su varsa o suyu direkt içerim biraz abartılmış olabilir ama bu böyle ^^

    1
    0 Yorumla
  • Diarid_
    Diarid_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 71%
    +1 yıl

    Kırılmam, aksine memnun olurum. Çirkin olduğumu söyleyebilecek kadar sözünü sakınmıyorsa sevgisinede inanmak kaçınılmaz.
    Güzellik görecelidir sonuçta, beğenmek zorunda değil. Güzelliğim için sevmemiş belli ki. 😄

    1
    0 Yorumla
  • _TuMuGu_
    _TuMuGu_ Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    Aferin işte tam aradiğim adam güzellige önem vermiyor gel bir öpeyim derim 😄

    1
    2 Yorumla
    • Blackgirll_1453
      Blackgirll_1453
      +1 yıl

      Ahaha😂

      Yorumla
    • _TuMuGu_
      _TuMuGu_
      +1 yıl

      😄😄

      Yorumla
  • izmirkızı_35
    izmirkızı_35 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl

    Kuzguns yavrusunun kartal gorunmesi lazımdı derim😂

    2
    0 Yorumla
  • doktorkedi
    doktorkedi Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 71%
    +1 yıl

    Off çok üzülür büyük ihtimalle 3 gün depresyon battaniyemin altında dondurma yerdim ama ona belli etmezdim elinde olan bir
    şey değil ki yani

    3
    0 Yorumla
  • sonsuz_ask
    sonsuz_ask Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 82%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.

    Ben ne yanına yakışmak isterim nede kalbine bırak ruhuna ve ahiretine yakışayım
    Ne aksesuar misali kolunda olayım nede görünüsum ile gözünde beğeni
    Bırak biz ALLAH huzurunda güzel çift olalım

    1
    0 Yorumla
  • Gıcık_Şirin
    Gıcık_Şirin Takip Et
    Xper 7 Yaş: 45 , eic 41%
    +1 yıl

    seni aşağılayan biriyle olmaya devam etmek senin kararın tabii, bana deme gafletinde bulunsaydı eğer, önce cesaretinden dolayı kendisini tebrik eder, sonra s. ktiri çekerdim şahs-ı zatına...

    1
    0 Yorumla
  • serapyalcinx
    serapyalcinx Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 67%
    +1 yıl

    Bu kızlar için gerçekten ağır bir travma. Ve bana sen çirkinsin denilmesi cidden onurumu kırardı.. büyük ihtimalle ciddi derecede özgüven sıkıntısı çekerdim.
    Erkekler Sakın demeyin please!

    1
    1 Yorumla
    • serapyalcinx
      serapyalcinx
      +1 yıl

      Mümkünse evet

      Yorumla
  • öylesinebişey
    öylesinebişey Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 46%
    +1 yıl

    Çok güzel birşey söylemiş olur. Esas daim olan odur. Daha güzelini görüp aldatmaz öyle seven mesela.. Daha iyisini aramaz. Kalbini sevendir. Evlenilir<3

    1
    0 Yorumla
  • Agata08
    Agata08 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 45%
    +1 yıl

    iç güzelliği ön planda tuttuğu için mutlu olurum artı hödüklük edip böyle bir cümleyi lap diye söylediği için sağol be felan en azından söylerken azcık düşünseydin felan derdim

    1
    0 Yorumla
  • Thauma
    Thauma Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    sen de cok cırkınsın ustelık senı sevmıyorum bıle derım.

    6
    0 Yorumla
  • EmreCeThug
    EmreCeThug Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 30%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 968 cevap paylaştı.

    Aynı hissiyatları paylaşıyor olmamız ne kadar güzel diyerekten 😏

    4
    0 Yorumla
  • NurD97
    NurD97 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 55%
    +1 yıl

    - Çirkinsin ama yinede seni çok seviyorum
    +Bence bitirsek iyi olur 😉
    -O neden
    +Daha güzelini bul 😁😁😁😁

    2
    0 Yorumla
  • Es9666
    Es9666 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 58%
    +1 yıl

    Eğer bana çirkin olduğumu söylüyorsa sevmesi konusunda söylediği cümle yalan demek ki çünkü seven insan güzel görür

    2
    0 Yorumla
  • _elifiniz_
    _elifiniz_ Takip Et
    Bilge Yaş: 28
    +1 yıl

    O zaman sevdigine inanmam,

    cünkü insan sevdigi kisiyi kusursuz ve mükemmel olarak görür yani beni cirkin bulmasi mümkün olamaz,
    ya sevmiyordur, ya da güzel bulur.

    1
    1 Yorumla
    • kurabiyecanəvarı
      kurabiyecanəvarı
      +1 yıl

      çok guzel katiliyorum

      Yorumla
  • yineyazibekleriz1
    yineyazibekleriz1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28 , eic 73%
    +1 yıl

    Beni dış görünüşüm için sevmediğinden dolayı mutlu olur, fakat çirkin oldugumu pat diye söylemesine içten içe kirilirim.

    2
    0 Yorumla
  • cilginsey
    cilginsey Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 49%
    +1 yıl

    gerçekten çirkin birine bunu söylediyse bu kabalıktır çok kırıcı bir şey; ama fiziksel olarak düzgün biriysen bunu şaka diye algıla gül geç :)

    1
    0 Yorumla
  • GençMühendis_
    GençMühendis_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    "Benim yüzüm çirkin, senin kalbinin çirkinliğine ne yapacaz? Sen yüzümün çirkinliğine rağmen beni sevebiliyorsun, lâkin ben kalbinin çirkinliğiyle seni sevemedim" derim ve yol veririm.

    1
    0 Yorumla
  • iremmks
    iremmks Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 51%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 495 cevap paylaştı.

    aynaya bakmadan bana bunu demen ilginç derim 😂 lütfen bı göz doktoruna gözlük derim basar giderim 😂

    1
    0 Yorumla
  • Sonsuzadek1
    Sonsuzadek1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 59%
    +1 yıl

    Bakan gözler çirkin görüyorsa ortada sevgi yoktur. Oysa ki sevginin olduğu yerde surat logar kapanın dış yüzeyi gibi olsa bile dünyanın en güzelidir.

    1
    0 Yorumla
  • Yokolduhayaller
    Yokolduhayaller Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 52%
    +1 yıl

    Çok çirkinsin dese zoruma giderdi ama senden güzel kızlar elbette var ama benim gönlüm tek seni istyor dese alınmazdım

    1
    0 Yorumla
  • Cansu1333
    Cansu1333 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 57%
    +1 yıl

    Duygularinin aslinda gercek oldugunu belli etmis olur cirkin oldugum halde seviyosa tipe onem vermiyodur

    1
    0 Yorumla
  • kays-misali
    kays-misali Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 63%
    +1 yıl

    Bunu nasil dedigi önemli hani espirisine derse tamamda yani diger türlü alinabilirdim
    Onun yerine seni her halinler seviyorum demek daha hoş olurdu

    1
    0 Yorumla
  • paacoz
    paacoz Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 41%
    +1 yıl

    demekki çirkinsin ama sen mükemmel bir insansın karakterin ahlakın olağanüstü diyordur erkeğe denebilir ama kadına denmemesi gereken cümleler 😀

    1
    0 Yorumla
  • zeynepattess
    zeynepattess Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 47%
    +1 yıl

    Beni çirkin bulduğu galde sevmesi hoşuma gider demek ki karakterimi beğenmiş dış güzellik düzelir be derim kendimce

    1
    3 Yorumla
    • ahmets61
      ahmets61
      +1 yıl

      Züğürt tesellisi işte napcan

      Yorumla
    • zeynepattess
      zeynepattess
      +1 yıl

      Hahahahaha olsun be bir de dolu tarafından bak😂

      Yorumla
    • ahmets61
      ahmets61
      +1 yıl

      Ya kızım deli misin hadi kız bunu erkeğe söylese anlarım da yine eğer erkek kıza söylüyosa katıksız AYI'dır yani

      Yorumla
  • ryze123
    ryze123 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 57%
    +1 yıl

    Daha iyi değil mi işte? :D
    Tipim yüzünden değil, beni ben olduğum için seviyor :D
    Allahtan belamımı istiyorum :D

    1
    0 Yorumla
  • huriyeri88
    huriyeri88 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 39%
    +1 yıl

    Kendine yakışanı bul der irtibatı keserim nolacak. Gerçi yakışıklı adamız ama.. Öyle birşey olsa diye düşündüm şimdi :D

    1
    0 Yorumla
  • MasterMagician
    MasterMagician Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 59%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    biliyorum da demendeki mana nedir derdim? yoksa bir insanı sadece güzel olduğu için sevecek bir insanla mı sevgiliyim diye aşkımıız sorgulardım.

    1
    0 Yorumla
  • BerkcanErglc
    BerkcanErglc Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 32%
    +1 yıl

    Sevgi varsa işin ucundan gerisi sorun edilecek bir şey Yok sende onu çok seviyorsan bu engel değil 👍

    1
    0 Yorumla
  • LeyylaMcnn
    LeyylaMcnn Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 64%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 990 cevap paylaştı.

    Hayırlısı olsun, o senin çirkinliğin canım. Nasıl da kabasın öyle. Ben de seni istemiyorum artık, derdim.

    1
    0 Yorumla
  • ititsme
    ititsme Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29
    +1 yıl

    Sende çok çirkinsin ama gönül bu otada konar bo.. kada derim

    3
    0 Yorumla
  • byx035
    byx035 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 34%
    +1 yıl

    Bir kere de eşiniz yazın. İşiniz gücünüz namussuzluk. Bu yüzden mutlu olamıyorsunuz.

    2
    0 Yorumla
  • noAnqel
    noAnqel Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 46%
    +1 yıl

    Zaten senide bir ben alirdim kendini görmüosun hic derdim 😁

    2
    0 Yorumla
  • nağma07
    nağma07 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 75%
    +1 yıl

    Sevgilim benim yanimda olsun. Varsin batsın diken gibi sözleri ama yanimda olsun..

    2
    0 Yorumla
  • morpopolufil
    morpopolufil Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 339 cevap paylaştı.

    Valla en azından dürüst fikrini söylemiş diye düşünürüm, yalan yere güzel olduğumu söyleyip beni kandırması daha kötü

    1
    0 Yorumla
  • falanca-filanca
    falanca-filanca Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl

    Sevince gozun fazla guzel goruyor. Seven cirkinsin diyemez. Bana ii geliyorsn desin senle ii hissdyrm desinde seviom diyip umut vermesin

    1
    0 Yorumla
  • insanterbiyecisi
    insanterbiyecisi Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 38%
    +1 yıl

    "Ulan ben seni orangutanken seviyorsam bu çok normal"

    2
    0 Yorumla
  • oguzdiyebirisi
    oguzdiyebirisi Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 50%
    +1 yıl

    "güzelliğin 10 para etmez bu bendeki aşk olamasa" demiş veysel baba güzellik nedirki.

    2
    0 Yorumla
  • Sevda98
    Sevda98 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 56%
    +1 yıl

    Beni sevdiğini söylediği kısımla ilgilenirim , çünkü beni seviyor

    2
    0 Yorumla
  • Kaiken79
    Kaiken79 Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 46%
    +1 yıl

    Çirkin olabilirim ama onun çirkin görmesine üzülürüm ve dile getirmesine

    2
    0 Yorumla
  • vientolocaa
    vientolocaa Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 33%
    +1 yıl

    Beni şımartmamak için güzelliğimi söylemiyor diye düşünürüm 😌 😂.

    2
    0 Yorumla
  • LawOF_gRaviTy
    LawOF_gRaviTy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    İnsan sevdiğini güzel görür. Bu yüzden bu soru yanlış

    2
    0 Yorumla
  • mhmmdhsntrn
    mhmmdhsntrn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sende çok cirkinsin ama bende seni çok seviyorum...

    2
    0 Yorumla
  • uncas71
    uncas71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 42%
    +1 yıl

    Ee demek ki dış görünüşe bakan birisi değilmiş demek ki sadece dış görünüşle olmaz bu isler

    1
    0 Yorumla
  • Espadon34
    Espadon34 Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 62%
    +1 yıl

    Bana denmez o ama hadi dedi diyelim, her şey tip değil bunu ispat etmişim derim :)

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (288)
Devamını Gör(333)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgiliniz size, sen çok çirkinsin ama seni yine de çok seviyorum dese tepkiniz ne olur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgilim çirkin olsaydın seni sevmezdim dedi. Sizce bu lafın üstüne ne yapmalıyım? 34 cevap verildi
Sevgiliniz "çirkin olduğun için seninle sevgili oldum ben çirkin seviyorum" dese ne tepki... 27 cevap verildi
Sizi seviyor ama çirkin? 25 cevap verildi
Sevgiliniz size çirkin dese ne tepki verirsiniz? 78 cevap verildi
Sevdiğiniz kişi size çok çirkinsin dese n tepki verirdiniz? 7 cevap verildi
Sevgiliniz sizi çirkin buluyor diye ayrılır mısınız? 149 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Koltuk altınızda veya elinizde, ayağınızda terleme problemi var mı?
  • Kalbi kırılan insan eskisi gibi gülebilir mi?
  • Köftenin yanına pilav mı yakışır patates mi, yoksa ikisi birden mi olmalı?
  • Size göre erkeğin ev işi yapması yardım etmek mi yoksa zaten görevi mi?
  • Çok güzel bir tesbih aldım gelecekte ki eşime sakklamyi düşünüyorum güzel bir fikir mi?
  • Sevgilisi olmayanların tek derdi sevgili bulmak mı?
  • Gerçekten mutlu olduğun anlara dönsen, kaç yıl önceye dönersin?
  • Daha önce hiç birinin peşinden koştun mu?
  • Büyükada’dan selam 🌚 En son ne yediniz?
  • Bile bile yanlış olan bir şeyin doğru olması için uğraştın mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨