Güncellemeler
+1 yıl
çocuğa açıldım kendi fotomu attım. kötü bi tepki vermedi 2 hafta böyle konusmaya devam ettik. bugün yanına gittim cok egoist garip davrandı. aksam eve geldigimde her yerden engellemis.. bu da bana ders olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kimin fotosunu attın yaa yazık adam seni terkedecek bu çok büyük bir hataydı.. Seninle kalırsa şükret.
rastgele bir kızınkini.. buyuk hataydı ama nasıl ceviricem bu isi
Çeviremezsin... Ben olsam affetmezdim vallahi. Yalan dolan karışmış iş mide bulandırır.
haklısın o da affetmez bu yuzden soyleyemedim hep erteledim haftaya da bulusucaz napıcam bilmiyorum
Yüzyüze konuş af dile... Sen onu gördün mü?
sadece fotolarını gördüm. yüzyüze konusursak beni begenmeyip dalga gecer belki
Seni olduğun gibi kabul etmeyecek sevemeyecek bir erkek varsın olmasın hayatında defolsun yahu.. Keşke güvenseydin kendine. Tek diyeceğim huyunu kalbini sohbetini sevdiyse belki affeder. Fotoya aşık olduysa geçmiş olsun pembe. Sen ikinci ihtimale kendini hazırla git zira adam seni karşısında görünce sen kimsin diyecek şaşıracak hayal kırıklığı yaşayacak sindiremeyecek falan arkasını dönüp gidebilir
Sen neden herkesin dediğini dinleyip moral bozuyorsn ki, 🤔 çıkmadan önce bulmen gereken birşey var diye bir açıklama ya0p, ona göre devam edeceksen edelim yoksa burda bitirelim de. En Azından fazla koymaz..
150 gr şeyinizle 300 gr şeyin altına yatmaya çalışıyorsunuz sonra da böyle affallarsiniz
Aylardır buluşmadan konuşuyorsa o da fakedir
degil eminim foto bile istemedi hic 1 kere attım ama o ben degilim iste
Onunda sana karşı söylediği yA da gizlediği bir yalan var, eminim.
varsa bile benim ona yaptıgımdan iyidir
Konuşmayı kesmek en sağlıklısı
bırakamıyorum cok istiyorum onu
Gerçeği söylemen lazım karşındakini düşünmelisin veya konuşmayı kesmen gerekir..
Makyaj yapmıştım dersin😉
Durumu açıkla ama öyle bı yıkılacak ki
evet cok mutsuzum cok
Gerçeğini at
bırakırsa
Cok mu çirkinsn
attigim kizdan cirkinim
Bitir
Aylardır nerden konuştunuz
whatsapp
Görüntülü konuştun mu istemedi mi
oyle bi sohbet gecmedi telde konustuk bikac kere sadwce
3 ay olcak yeni
3 ay mi ona mi aylardır dedin komik
Direkt soyle
cok baglandım ve kötü hissediyorum
Ayrica senden foto istememesi cok sacma o da fake evli cart curt olabilir
yok fake degil gercekten eminim. sürekli bulusmak icin benim oldugum ile geliyordu
Görüntülü konusmayi teklif et kamerani kapat onu gor sonra da gercegi acikla yalanla hic bir sey olmaz dürüst olursan kazanirsin.
bunu asla yapamam arayip söylemeyi düsünüyorum
Bence mesajla yaz konusmak sakat is.
neden? mesajla daha kotu olur diye düsünmüstüm
Konusmak zordur o yuzden sen bilirsin.