Patronumun tacizine uğradım kocama da içeceğime bişey katıldığını kim olduğunu bilmediğimi söyledim. Çok korkuyorum?

Bi süredir patronumun tacizine uğruyodum ama durumumuz pek iyi değilde istifa edersem geçinemezdik. Bende sürekli kaçmaya çalıştım ama bişey yapamadım. Sonra dün bişey oldu kocamı aldattım isteyerek değildi ama zorlada değildi vücudum da izler kalmıştı eşim bir gün illa ki farkeder diye içeceğime ilaç katmışlar böyle uyandım bişey hatırlamıyorum diyip ağladım ama çok kötü hale geldi eşim vicdanım sızlıyo. Sürekli yanımda destek olmaya çalışıyo ama ben ona yalan söylüyorum çok kötüyüm. Sürekli bunu yapanı araştırıyo böyle bişey olmadığı için de bişey çıkmıyo tabii ortaya çıkarsa diye çok korkuyorum. Ne yapacağımı bilmiyorum lütfen yardım edin
Güncellemeler
+1 yıl
İsteyerek değildi zorlasa değildi derken bağırsam belki kurulurdum ama $ehvete kapıldım o an
Patronumun tacizine uğradım kocama da içeceğime bişey katıldığını kim olduğunu bilmediğimi söyledim. Çok korkuyorum?
Cevapla