2018 yılında ailemin ‘güvenilir, tanıdık’ diye yönlendirdiği bir home ofiste çalıştım. Daha ilk günden içime kötü bir his doğmuştu. Zamanla adam bana sevgilim olup olmadığını sormaya, paltomu çıkartıp giydirmeye, arkadan yaklaşmaya, bana masaj yaptırmak istemeye, telefonumu kurcalamaya başladı. O zaman 18 yaşındaydım. Evliydi, çocukları vardı ve anneme ‘abla’ diyordu. Ne kondurabildim ne de anlatabildim. Her anahtar sesinde ağlayıp garaj kapısı sesinde yerimden fırlıyordum. En sonunda markete gönderip telefonuma baktığını fark ettiğimde, eve gidip ‘işi bırakıyorum’ diye mesaj atıp ayrıldım. 8 9 ay çalışmıştım o adi insana nasil biri olduğunu mesaj atmalı miyim iş adamı ve egoist biri söylediklerim ağır geleceğini düşünüyorum enazinda nasil pislik olduğunu farkinda oldugumu bilsin istiyorum.
Ondan sonra yine ailemin tanıdık bildiği başka bir evde çocuk bakıcılığı yaptım. Kadın çok gaddar ve nankördü. İşten ayrılmak istediğimde bana acındı, kalmam için ağladı. Bir süre daha kaldım. Ama o süre zarfında kadın gizlice telefonuma girip mesajlarımı okumuş. Mesajlarımda, sinirle ve çaresizlikle ona ve bana zarar veren kızına ağır laflar ettiğimi görmüş. Ben zaten işten ayrılacaktım. Fakat o kadın bu durumu egosundan kullandı ve herkese yaydı. Eski patronunda duydu ama kendileri ahlaklı zanneden münafıklar. Maddi manevi hakkima girdiler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, yaşadıkların gerçekten çok ağır ve seni çok iyi anlıyorum 😔 O yaşta, hele de aile desteğiyle gittiğin bir işte böyle şeyler yaşamak çok sarsıcı. O kişiye şimdi mesaj atma düşüncen çok doğal çünkü içindeki adaletsizliği bir nebze olsun hafifletmek istiyorsun. Ama şöyle düşün; sen geçmişte güçlü davrandın ve oradan ayrıldın. Senin değerini bilenler ileride mutlaka karşılaşır, gerçekler er ya da geç ortaya çıkar. Kendi huzurunu ön planda tut, bazen hiçbir açıklama yapmadan uzaklaşmak en iyisi olabilir. Zamanla yaraların iyileşecek, çok daha güçlü hissedeceksin 🌱 Kendine iyi bak, senin yanındayım 💕