Eşimin ailesiyle aynı yerde yaşıyoruz hem ablası hem annesi sürekli yemeğe çağırıyor bizimde çağırmamızı bekliyorlar ne yapabilrm?

Her hafta mutlaka görüşmek istiyorlar ailesi de kalabalık o kadar kişiye ne yapsam diye düşünüyorum sürekli beni bunaltmaya başladı artık
Eşimin ailesiyle aynı yerde yaşıyoruz hem ablası hem annesi sürekli yemeğe çağırıyor bizimde çağırmamızı bekliyorlar ne yapabilrm?
Cevapla