Eşim yemeğe sürekli annesine gitmemizi istiyor. Yemeklerimi beğenmiyor olabilir mi, ne yapmalıyım?

Eşimin annesiyle yani kayınvalidemle evlerimiz bir yarım saatlik mesafede. Her gün "anneme gidelim bak şu yemeği yapmış" diyor ama ben de yemek yapmış oluyorum çoğu zaman. Eve döndüğümüzde oturup tek başıma yiyorum tripli tripli :D Bilmiyorum tadı da normal ama beğenmiyor olabilir mi?
Eşim yemeğe sürekli annesine gitmemizi istiyor. Yemeklerimi beğenmiyor olabilir mi, ne yapmalıyım?
Cevapla