Eşim ailesini 2 haftadır evde yokken ailesini yemeğe çağırıyor kafasına göre ve dayısını? asgari ücretle çalışıyorum?

Eşim ailesini haftada 1 ben evde yokken ailesini yemeğe çağırıyor kafasına göre ve dayısını? asgari ücretle çalışıyorum? Ve gelirken dayıları teyzeleri geliyor artık gerçektende böyle birşeye tahammülüm yok insan 1 kere çaya gelir ya görücü usulü evlendim kovacam hepsini yeter.
Eşim ailesini 2 haftadır evde yokken ailesini yemeğe çağırıyor kafasına göre ve dayısını? asgari ücretle çalışıyorum?
Cevapla