Bir yanım boş onsuz eksik. Ben ne yapacağım çok farklı hissediyorum kendimi nasıl kurtulacağım?

  • Çok özledim çok özledim. Eksiğim, sürekli ağlıyorum aklıma geliyor. Hatta aklımdan çıkmıyor. Çok güzel şeyler yaşadım. Yaşadıklarımın tarifi yok. Duyguları onunla tanıdım ve tecrübe edindim. Onun sayesinde sevmeyi, özlemeyi, arzuyu öğrendim. Onun sayesinde kendimi çok değerli, dünyada bir tane olduğumu hissettim. Onunlayken hep güldüm, hep mutlu oldum. Hayatımda gördüğüm en iyi insandı. En merhametli, en tatlı, en karizmatik, en düşünceli en içten adamdı. Bir daha onun gibisine rastlar mıyım böyle bir yerde inanmıyorum buna ve korkuyorum. Ayrıldım ondan. Çok özel bir şarap içtik birlikte ve o gün ondan ayrıldım. Evli olduğunu ve bir daha onunla olmak istemediğimi söyledim. Bunu o an söyledim çünkü patladım artık. Resmen bir yazarın yazdığı cümlenin akışını bozması gibi oldu. Merak ettiğim şeyler vardı. Biliyordum geçimsiz bir evlilik hayatı vardı ve onun adına üzüldüm hep. Çok üzülüyorum hala üzülüyorum onun için umarım mutlu olur hayatında. Ama çok merak ediyordum her şeyi sordum hepsini de cevapladı. Ben böyle yaşamak istemiyorum dedim. Katlanamıyorum buna dedim. Seviyorum seni önemli olan bu dedi korkulu bi ses tonuyla. Sevmek yetmiyor bana yetmiyor bana ait değilsin ben bana ait olmanı istiyorum dedim. Arabayı sağa çekmesini söyledim ve gözünün önünde her yerden engelledim. Sildim numarasını bana ulaşabileceği bir yer yok. Sadece evimin önüne gelebilir sabahın köründe yapmadığı şey değil (eskiden küçük kavgalarımız oldu ama konu bu değildi). O güne başladığımızda elimi sıkıca tutup bir heyecanla "seninle yaşamak istediğim çok şey var bunları yaşayamazsam..." dedi. Bunu bana hep söylüyordu çok hayali olduğunu söylüyordu. En çok bunları merak eidyorum. Gerçekten onunla zaman çok güzeldi. Bana hep güzel şeyler yaşattı. Maalesef kararlarına saygı duymayan bir eşi ve eşinin ailesi var. Sürekli onun üzerine geliyorlar ben buna çok üzülüyorum. Umarım her şey yoluna girer. Bir yanım diyor ki benim için bir şey yapsın bir yanım ise yapmasın nereye kadar böyle diyor. Bana fakeden felan da yazmadı. Galiba çok kırdım onu o gün. Çok acımasızca davrandım sildim engelledik ve arabadan inip yoluma gittim arkama bakmadan. Seslendi aşkım aşkım dur diye ama bakmadım. Onun o çaresizce seslenmeleri benim canımı yaktı. Onu üzmek istemiyorum umarım gelmez yanıma terslemekte kararlıyım ama ya kontrolüm dışında bir şey olursa... Eve gittiğimde zaten zırlaya zırlaya ağladım sabah uyandığımda her yerim ağrıyordu öksürüyordum burnum akıyordu. Hasta olmuşum biraz halsizim bugün. Depresyona girdim...
Bir yanım boş onsuz eksik. Ben ne yapacağım çok farklı hissediyorum kendimi nasıl kurtulacağım?
Cevapla