Eşinizin sizi aldatmasını sırf çocuğunuz için affedebilir misiniz?

Sevgili üyecikler, bir ilişkide, bir evlilikte aldatma en büyük ihanettir biliriz. Peki bu ihaneti affetme sebeplerimiz olabilir mi? Sırf çocuk var diye hayatımızın geri kalanı ömrümüzün sonuna kadar bize, ailemize, sevgimize, sadakatımıza ihanet eden biriyle yaşamaya değer mi? Peki değse bile ne kadar sağlıklı bir ilişki olur? Affettik diyelim peki ya sonrasında neler olacak? Bir iki gün veya bir iki ay demiyorum.. Yıllardan bahsediyorum senelerden söz ediyorum. Çok daha ilerisini düşünün ve tercihlerimiz, kararlarımız bizim ve ailenizin gidişatını nasıl etkiler? Çocuğumuz bizim eşimize olan güvensizliğimizi asla hissetmeyecek mi sanıyoruz? Eşimiz aldatsa dahi bizim onu affedip ama onu sürekli baskı altında bırakıp gözetlememize sabredeceğini mi sanıyorsunuz? Veya ömrümüz boyu bu güvensizlikle nasıl yaşamayı düşünüyorsunuz? Eşimiz bizi sevseydi aldatmazdı öyle değil mi? Sevmiyorsa bizim onu affedip ama ona güvensizliğimizi yansıtıp sürekli kısıtlamamız sorgulamamız onu bunaltıp bizden ayrılmasına neden olmayacağını mı düşünüyorsunuz? Veya baskılar yüzünden tekrar aldatmayacağı ne malum? Aldatma, ihanet varsa sevgi yoktur saygı yoktur. Eğer sevgi ve saygı yoksa güvende yoktur. Bırakıp gitmesi an meselesi olabilir. Sizin düşüncelerinizi alayım lütfen..
Eşinizin sizi aldatmasını sırf çocuğunuz için affedebilir misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen detaya yazdıklarımı okuyun çünkü birçok soru ve cevap detayda var.
Eşinizin sizi aldatmasını sırf çocuğunuz için affedebilir misiniz?
Cevapla