Ortalamanın bir tık üstünde bi tipe sahip bir erkeğin şansı yok mu?

İlla çok mu yakışıklı olmak lazım. Tip süper değil eyvallah da bi insanın 30 yaşına kadar sevgilisi hiç olmaz mı yaaa. Sanaldan tanıştığım kaçıyor realden zaten ayıp olur diye bi kızla tanışmaya cesaret bile edemiyorum. Nolacak böyle.
Ortalamanın bir tık üstünde bi tipe sahip bir erkeğin şansı yok mu?
Cevapla