Siz de sonsuza kadar hep yalnız kalacağınızı düşünüyor musunuz?

şu an 19 yaşındayım ama sanki kendime göre birini asla bulamayacak kimseyle birlikte olamayacakmışım gibi geliyor. Yani çevre o kadar kötü ki herkes benim iyi niyetimi kullanıyor gibime geliyor bu yüzden kalbimi kimseye de açmak istemiyorum. Geçmişte yaşadığım bir kaç şey de bunun tuzu biberi oldu zaten. Sanki hep yalnız kalacakmışım gibi geliyor sizce neden böyle hissediyorum ben
Siz de sonsuza kadar hep yalnız kalacağınızı düşünüyor musunuz?
Cevapla