Sevgiliniz Yanınızda Defalarca Birinin Gözlerinin İçine Bakarsa Tepkiniz Ne Olurdu?

Kız Arkadaşım Yanımda Defalarca Erkeklerin Gözlerinin İçine Bakıyor Hepte Yakışıklı Erkekler Kaç Kez Baktıysa Hep Uyardım Onu Ve Bana Dediği Şey Gözüm Kayıyor Saçmalama Ben Seni Seviyorum Diyor. Bende Diyorum Ki Göz Bir Kaç Kez Kayar Defalarca Kaymaz Gözlerine Öyle Bir Bakıyorsun Ki Sanki Aşık Oluyorsun Madem Beni Beğenmiyorsun Onlarla Çık Onlar Sana Bakmaz Diye Mi Benimle Çıkıyorsun Anlamadım Gitti Dedim. Gerisi Kavga İşte Ondan Sonra Arkadaşına Anlatıyor Arkadaşı da Demez Mi Bakar Tabiki Beğendiği Kişiler Olabilir Kızı Çok Kısıtlıyorsun Diyor Ve Sevgilimde Bana Diyor Ki Ben Senin Böyle Zihniyetin Olduğunu Bilmiyordum Diyor. SİZCE BENİM ZİHNİYETİMDE Mİ SORUN VAR YOKSA ONLARIN ZİHNİYETİNDE Mİ SORUN VAR. Kimse Kusura Bakmasın Benim Sevgilim Asla Başkasıyla Göz Göze Kesişemez Ben güzel kardeşim Değilim. Ve Hala Onunla Birlikteyim Onu Seviyorum Bırakamadım Onu 😞
Sevgiliniz Yanınızda Defalarca Birinin Gözlerinin İçine Bakarsa Tepkiniz Ne Olurdu?
Cevapla