Şimdi ben yolda giderken görüyorum sevgilinin eşinin yanında bakan erkek oluyor ben direk yüzlerine bakmasam da farkediyorum baktıklarını ; kızlar da genelde bana bakıyor acaba sevgilime bakıyor mu diye, sonra sevgililerine bakıyorlar bana bakıyor mu diye 😂 😂 😂komikler ama neyse asıl konu siz olsanız ne yaparsanız?
Cevabın nedir?
Cevapla
- Aşk İlişkileri konusunda 15,2b cevap paylaştı.
+1 yılburada olayı ne fazla abartmalı nede ondan bir pay çıkaracak düşünceler üretilmemeli. bakmak konusuna gelince , yolda giderken bazen iştem dışı bakıyoruz bu normal dikkatimiz çekebiliyor.. bu illa bir çift olmak zorunda değil o an bir kıyafet ya da farklı bir şey gözünüe ilişebiliyor.. bun normal.. ama bu süreyi kısa tutmak gerekir her şey bir kaç saniye içinde başlar ve biter , bu birinci kısmı , bir diğeride istem dışı bakmak anlık zamanarda göz göze geldiğmiz anlar vardır... burada karşı cinse ikinci bir bakışta onu rahatsız edersiniz buda yapılmamalı.. ve son olarak gerçekten içindeki açlığını bastıramamış magandalar var.. onlar her dişiye bakan tipler.. bunlarada gereken cevap verilmeli.. eşiniz ya da sevgiliniz yanınzdayken ona güvenin gözlerinizi başka yüzlerde aramayın ve bir bardakta fırtınalarda kopartmayın... :)
12 Yorumla- +1 yıl
Yine harika bir yorum.. Teşekkürler :)
- +1 yıl
rica ederim.. :) güzel bir soruydu
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 24,4b cevap paylaştı. Seven insan sevdiğine bakar başkasına bakıyorsa o ilişkide sevgi yok sorun var demek
43 YorumlaHaklısın teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim
Motosiklette bir çocuk ve arkasında kız arkadaşı oturuyor. Kırmızı ışıklarda durmuşlar, bu mal çocuk gözünü bana öküz gibi dikmiş bakıyor hiç gözünü bile ayırmadan. Arkasında oturan kız kafasına bir tane geçirdi jhfdsdfs iyi yaptı.
Benim de farklı olmaz. Gözlerim yuvasında ters döner, tırnaklarım sivrilip uzamaya başlar pençe olarak evrilir. Canavara dönüşümüm tamamlandıktan sonra tokadı ağzının ortasına yer. Hele bir baksın! -_-03 Yorumla- +1 yıl
Doğal olarak kıskanıyoruz yani
- +1 yıl
:Ddddddddd
- Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı.
+1 yılBozulurdum ya ne bileyim. Ama tepki göstermezdim. Yasak daha çok çeker insanı sonra bunu zevk haline getirir falan aman :D
12 Yorumla- +1 yıl
Haklısın yasaklar güzeldir
- +1 yıl
Kesinlikle :)
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
39
Cevap
65Cevap
+1 yılGözlerim o anda ateş olur yakar karsimdaki kişiyi eger bunu umursamazsa zaten bir daha eski sevgiyi ve ilgiyi goremez benden bir daha benzer bir durum olursa arkami doner giderim bunu kendimi yakisikliyim diye görüp söylemiyorum ben yapmam öyle bişey karsimdakinin yapmasini da kaldiramam
02 Yorumla- +1 yıl
güzel teşekkürler
- +1 yıl
bir insani karakteriyle sevmeye baslarsan baskasinin guzelligi dikkat cekmez bilen dikkat ederse bilir ben bir insanin güzelliğiyle hoslanti duymam karakter lazım bana çünkü karakteriyle gecinicem bir ömür guzelligiyle değil
Aşk İlişkileri konusunda 376 cevap paylaştı. Uzun sureli iliskiler artik dalga konusu oluyo yeri geliyoda bir keresinde basima geldi bak bak daha uzun bak dedim ne bakcam bacaklari carpik dedi hee dedim 2 dkda bacaklara bakmissin :) goz bu kayiyo benimde kayiyo bazen haaa dunyalar versinler yanimdaki adama degismezdim onada ole ama bakilabiliyo
03 Yorumla- +1 yıl
İlginç 😂
- +1 yıl
Yani evet 😄 😄
media.wizards.com/.../ur211_7_jq6gohc784.jpg
Medusa gibiyim baktığım taş kesiliyor. Bu yüzden kimseye bakmıyorum.
tasavvufehli.com/.../yalannn-310x165.jpg05 Yorumla- +1 yıl
Ne manada taş kesiliyor korkutuyor musun😂😂😂
- +1 yıl
Malesef ben varken taşlık sana düşmez 😛😂😂😂😂
- +1 yıl
Ayrıca lütfen öfleme en gıcık olduğum şey 😂
+1 yılBöyle sevgililik işlerini oyuncak yaparsanız öyle olur. Zaten eşim olmuş adam, öyle bir şey yapmaz. Evlilik kutsaldır, ha kadın bir farklıdır bakabilir büyütmem ancak süzmek falan da orda ilişkiyi sorgularım.
01 Yorumla- +1 yıl
haklısınnn
+1 yıl:) hahahaah ya meraktanda bakılabılıyor. ben yürüdüğümde eşi yanında bakıyor ama öyle görüp bakıyor merak bende bakarım ama hiçbişey düşünmeden boş bkarım yani gözlerinin içine de bakmam yani kurtlar vadisi gibi cendere cendere. d. d. d
02 Yorumla- +1 yıl
Allah cezanı vermesin 😂 😂 😂 😂 😂 😂
- +1 yıl
:))))) aminnnnn
Eşim başka kızlar baksa;
Ben;-Ne bakıyon bu kızları?
Eşim;-Hiiiiçççç
Ben;-Aman, o kızları vazo gibi fitmiş ve tatlıymış. Ondan bakıyor musun sen?
Eşim;-Yoo, senin daha güzelliğini
Ben;... :D :D02 Yorumla- +1 yıl
Güzelmiş 😂😂
+1 yılSevgilim ben olmayınca bakmayacak sanki. Bakıyorlar bu bir gerçek ve engellenemez. Abartılı durumlarda tepki veririm canım koş birde önden daha iyi bak diye o kadar 😀
02 Yorumla- +1 yıl
Gözleri pörtlesin😂😂😂
- +1 yıl
Aksın gitsin oracıkta 😀
+1 yılBen seni tutmayayim sen daha iyi bak derim esim ise egerki bosanma sebebidir sevgilim ise ayrilik sebebidir ama boyle baya baya suzuyorsa cocugu ben kiskanc bir erkegim ve boyle birseyi asla kaldiramam
02 Yorumla- +1 yıl
Anladım teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yılErkeğin sana baktığını görüyorsun ama o tarafa bakmadan sevgilininin sana bakıp bakmadığını da görebiliyorsun. Kaç tane göz var sende? Şaka bir yana tokatı basarım. O da şaka tabi :)
01 Yorumla- +1 yıl
Ben görürüm farkederim hislerim kuvvetli abarttığımı sanma
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yıloyle bir şey olamaz yani sevgili veya es diye sectigim insanin oyle bir ihtimali yapma olasiligi olmaz
01 Yorumla- +1 yıl
güzel..
O an kolunu falan sıkardım ortam içinde rencide etmezdim fakat baş başa kaldığımızda ayrılma noktasına bile getirirdim
01 Yorumla- +1 yıl
Peki teşekkürler
+1 yılErkekler güzel görünce bakar ki kizlarda ayni sekilde yakisikli görünce illaki bakar önemli olan o kisiye nasil baktigi...
12 Yorumla- +1 yıl
Haklısın
- +1 yıl
Mantikli bir açıklama
suratımı asar yanında uzaklaşırdım ne oldu diye sorsaydı ne oynak kız çıktın sende derdim başka heriflere bakıyor beni seviyormuş yüzünü şeytan görsün çekil git gözümün önünde
01 Yorumla- +1 yıl
anladım.. teşekkürler.
+1 yılBenimki karşıdan güzel bir bayan geldi mi şu gelen çocukluk arkadaşın bahar mı diyor bende yok ne Bahar'ı bildiğin taş bu diyom
Velhasıl umursamıyorum bakanları01 Yorumla- +1 yıl
:))))))
Hiç abartmıyorum ayrılırım. Yanımda değil ben yokken bile bakmayacak böyle kafası asagıda gezecek
11 Yorumla- +1 yıl
teşekkürler cevap için
+1 yılDirek terk etme sebebi hemen ayrılırım yüzünde su fırlatirim :D
01 Yorumla- +1 yıl
Hayda😂😂😂
Aşk İlişkileri konusunda 721 cevap paylaştı. Elini - Kolunu sıkarım Tabi hayvanlaşmadan tepkimi anlaması için zaten beni tanıyorsa özürünü diler... Bir dahada yapmaz
01 Yorumla- +1 yıl
Güzel
gözüne yasak koyacak değilim ya
bakışından anlarım herhalde nasıl baktığını01 Yorumla- +1 yıl
Ate napıyosun ya:D
Yanındaki belli olduktan sonra çokta bir önemi yok bence ;)
01 Yorumla- +1 yıl
Peki
Göz bu erkekde olsa kızda olsa bakılıyor normal. Hemen kötü düşünüyoruz düşünmemeliyiz bence..
03 Yorumla- +1 yıl
Bakmak var bakmak var. Normal bakışı da biliyorum farklı anlamdaki bakışı da biliyorum. Bazıları art niyetli
- +1 yıl
Amiiiiiiin
Öff türkiyede ebeme bile bakiyorlar. Bir sey olmaz.
02 Yorumla- +1 yıl
ok..
- Aşk İlişkileri konusunda 311 cevap paylaştı.
+1 yılBak bak diyorum. Kalçasınada bak diyorum, önüne geçelim memelerinede bak diyorum. Acımam itinayla ağzına ediyorum.
01 Yorumla- +1 yıl
hahaha:D
+1 yılİstedigi kadar baksin yaninda ben varim bana muhtac elbwt duser elime bakarken bisey demem ama yeri gelince cok guzel seyler yaparim 😄
01 Yorumla- +1 yıl
haklısın :DDDD
Bende hep bakiyorum sevgilim deli oluyo ama olsun 😂😂 bakmadan kendimi alamiyoruk her kıza bakasim var 100 kız verseler 101. Nerde derim 😊😊
04 Yorumla- +1 yıl
Bravo yani 😂
- +1 yıl
:s:s
- Aşk İlişkileri konusunda 24,5b cevap paylaştı.
+1 yılBen sevgili bulacamda sokaga cikacamda onla tehoo col uzun bu soruyu dusunmem bikerede girmis bulundum cevap vermeden cikmim sorana ayip olur dedim neyse ben gittim
01 Yorumla- +1 yıl
Hahahah bak yaa 😂
+1 yılMayhoşluğundan yapanlar var bir de niyeti kötü olanlar. Mayhoşluğundan olduğunu düşünürsem iki ya da üç kez uyarırım sonrası olmaz. Kötü niyetse amusuğakoyarun onun la ben :)
01 Yorumla- +1 yıl
Anladım teşekkür ederim :)
+1 yılYanimdayken bakmaya cesaret edemez bakti diyelim olumlerden ölüm begensin
02 Yorumla- +1 yıl
Haha vayy😄
- +1 yıl
:D :D
Anca bakmakla kalır sonuçta benim bakar bakar sonunda yine yanında ben olurum :)
01 Yorumla- +1 yıl
:))) peki teşekkürler.
+1 yılbak bak derim rahat ol yaa derim yeterli daha da bakmaz
01 Yorumla- +1 yıl
:)))))
+1 yılinsan ilişkileri çok karmaşık hiç bir zaman aynı nedenler aynı sonucu doğurmaz ve mantık aranmaz bence
01 Yorumla- +1 yıl
haklısın..
göz kayması olabılır... bu arada kendini övmeyide ıhmal etmemişsin
01 Yorumla- +1 yıl
Evet😂😂😂
Ilkinde bir sey demem ikincide bende gecen erkege bakarım anlasın naptigini.
01 Yorumla- +1 yıl
mantıklı:)
+1 yılAşçı bahçıvana, bahçıvan şoföre, şoför uşağa sonra hepsi uşağa gibi bir şey olmuş bu :D
01 Yorumla- +1 yıl
:s:s
YAnlizliktan bence senin olayin :) yani bende senin gibi seyler dusunuyorum ve komikler yaa diye gecistiriyorum biliyomusun...
01 Yorumla- +1 yıl
Tamam kardeş 😂
+1 yılgözlerini çıkartırım kör kalır kendi bilir isterse baksın :D
01 Yorumla- +1 yıl
Pekala 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı.
+1 yılO derece cekiciyim yani diyorsun ☺ neyse, ayni acilari bende yasiyorum inan ki.
010 Yorumla- +1 yıl
çekiciyim evet:Ddd sana da mı bakan var:d
- +1 yıl
Ohoooo hemde ne 😂
- +1 yıl
Anlayamazsiniz
- +1 yıl
bana da öyle. Yanımdan geçerken laf atıyorlar sinir oluyorum
- +1 yıl
Senin resmin gercek degil degil mi oylesine
- +1 yıl
Amy Lee. Ondan daha güzelim :Dddddddddddddd
- +1 yıl
Resmi ilk defa simdi buyutup baktim evet o 😃
- +1 yıl
Ben daha genç ve güzelim ama lütfen ya :'(
- +1 yıl
Gormedigim icin birsey diyemicem 😕
- +1 yıl
oldu o zaman. d
Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Göz bu kayabilir sonucta ama boyle icine duser gibi bakamaz tabi goz ucuyla 😂
02 Yorumla- +1 yıl
Hemde nasıl bakıyorlar zehirli mantar yiyesiceler😂😂😂
Ben bakıyorum dayak yiyosam o bakma konusu oldugunda ölür. d
01 Yorumla- +1 yıl
Hahha
+1 yılKadın milleti işte soru sorarken yaşıyor soruyu :) Tepki vermem nasılsa bakamaz :D
02 Yorumla- +1 yıl
Sen öyle san 😂
- +1 yıl
Ya ben varken bir kere kimseyi gözü göremez bu bir ayrıca hissettirdiğim değerden dolayı da bakmak içinden gelmez :)
- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
+1 yıldemek seni gözleriyle yiyorlar ha -_- hesap sorarım
02 Yorumla- +1 yıl
Sor tabi 😂
- +1 yıl
tabiki -_-
Gizli Üye(30-35)+1 yılben rencide olmasın diye kız kuzenlerimin yanında bile bakmıyorum ki :) ama bir sevenim yok sorun bende galiba
02 Yorumla- +1 yıl
Anladım teşekkür ederim
Cevap sahibi+1 yılneyi anladın? :D adam gibi olanı sevmiyorsunuz diyorum işte :p değerimizi bilin yani :)
baktığını fark etsem suratına bitane yapiştirirm...) ya da o gözlerini oyarım...:)
02 Yorumla- +1 yıl
Offf😄
Kiskanirim sevgisinden emin olamam seven insanın gözleri sevdiğinden başkasına bakmamali
01 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle
Aşk İlişkileri konusunda 36,2b cevap paylaştı. burada şair gizli olarak kendini de övüyor :)
41 Yorumla- +1 yıl
Evet evet
Aşk İlişkileri konusunda 64,6b cevap paylaştı. Tokatı yer ağzının ortasına
01 Yorumla- +1 yıl
Vuu
Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. Ağzının ortasına çarpsam beni kınar mısınız? :/
18 Yorumla- +1 yıl
Niye
- +1 yıl
Ben de bana tokatı çarpacaksın sandım ya ne alaka diyorum 😂 sevgiline söyle bakmasın o zaman😄
- +1 yıl
Ayy ne bileyim eksileri almışsın zaten 😂
- +1 yıl
Hak ettin 😛😂
Benden yakışıklı değilse sorun yok :P
01 Yorumla- +1 yıl
Yuh:s
Öldürürüm, o kadar deliyim.
01 Yorumlaben de kızarım bayağı ya
Canım sen hayırdır derim :D
01 Yorumla- +1 yıl
Hahaha
Sair burada egosunu tatmin etmis
01 Yorumla- +1 yıl
Evet aynen.. 😂
+1 yılBirakirim ki orada 😁
01 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı olarak 😂
Baksın ya göz hakkı diye bir şey var.😂😂
01 Yorumla- +1 yıl
Yani😂😂😂
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Hayvan gibi şiapıyorsun ya derim..
01 Yorumla- +1 yıl
Hahahah güldüm
yorum yaparız beraber bakıp
01 Yorumla- +1 yıl
Güzelmiş:D
+1 yılBakabilir göz bakmak için var sonuçta. Agshsh
01 Yorumla- +1 yıl
Hahahaha mantıklı
Gizli Üye(30-35)+1 yılGözlerini oyarım onun 😇
03 Yorumla- +1 yıl
Aboo😂😂
Cevap sahibi+1 yılÖyle.. Ben yanındayken başkalarına bakamaz o gözler. Yanında değilken de bakamaz tabi :/ Amaann ben hayatındayken kimseye bakmaya gerek duymaz zaten 😊😇
- +1 yıl
:)) güzeldi
+1 yılBaksın, değerimi bilsin...
02 Yorumla- +1 yıl
hmm..
- +1 yıl
benden yakışıklıysa bakmasın *~*
+1 yılağzının ortasına kafa atar bırakırım orda sürtüğü.
03 Yorumla- +1 yıl
sakin :D
- +1 yıl
zamanında aldatılmış bir erkek olarak en nefret ettiğim şeyler bunlar.
- +1 yıl
:/ :/ :/
+1 yılDikkatimi cekerse somurturum
01 Yorumla- +1 yıl
haklı olarak
+1 yılyol veririm aklı bende olmayanın yüreğini s2m
01 Yorumla- +1 yıl
:SSss
- Devamını Gör (44)
Devamını Gör(89)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgiliniz / eşiniz yanınızda başkasına baksa ne tepki verirsiniz ?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar