Şimdi akıl var mantık var. Ben bu insan ile şaaak diye bir birlikteliğe girecek bir insan değilim, bir ön analizi olur herşeyin. O analiz sürecinde zaten görüştüğüm insanın hayata bakışından, duruşuna, hal ve hareketlerine kadar bir dizi bilgi sahibi olurum. Eğer bu insan bu sürecin ardından sevgilim ise zaten bu veya buna benzer kalitesiz ve rahatsız edecek düzeyde sorgular içinde olacak bir insan değildir.
Şıpır Şıpır eski sevgili koleksiyonu yapan insanlar da var elbette, daha çok bu tür insanların rastlayacağı yüzlerce sorundan sadece biri de bu olabilir, lakin bu soru herkese hitap etmiyor çok şükür
Abartılmadığı sürece iletişimde olmayı seviyorum, merakta bırakmamayı da ancak bunu ilgilendiği, merak ettiği için değil de kontrol etmek amaçlı yaptığını hissettiğim zaman işin rengi değişir güvensizliğe tahammülüm yok.. 🤷♀️
Kesinlikle eder. Her dakika kendimi hesap verme zorunluluğunda hissederim buda beni çok fazlasıyla o kişiye karşı iter. Bu tarz şeyler tam kıvamında olmalı. Nerdesin napıyorsun diye her saniye sürekli bir insan sıkılmamalı.
Hayır aksine bu hoşuma gider tabi çok irdelemedikçe.
Dur bi dakika benim burada başka bişey söylemem gerekiyor du, Ben sevgiliden nefert ediyorum, Sürekli neredesin ne yapıyosun sorusundan da nefret ediyorum, Rahatsız olmaktan daha çok nefret ediyorum, Rahatsız edilimekten de nefret üstüne nefret ediyorum.
Bu hoşuma gider... fazla salınmak iyi bisey değildir benim için, her ne kadar sadık olsam da önemsenmek isterim... bu ona artı olarak dönecektir... Ve tabi elbette dozunda olmali..
Eder sadece naptigimi soruyor ama bilmiyorum aynı eve geçmeme 10 gün var. aylarca sevgili olup ilk bulusmadan sonra tekrar eve dönen insanlar var bunlar ahmak olan insan türleri önermiyorum 1 haftada şansınızı deneyin yazısın ben konuyu sexe getirdim ilk gün seks olucak. Birebir aynı insanız yazismadigimda kendimi kötü hissediyorum şimdilik 1 gündür oynadığım oyunlarda hep yenildim ☺️
İlk defa siteye girdim birinden duymuştum diye. Neyin nesi diye soracak kimse de yok. Konudan bağımsız olacak ama bu site tam olarak ne için ve amaç ne?