Benim kuyruktan farkım yok açıkçası utanmasam tuvalete bile giderim😂


Tam bir yıldır sevgiliyiz ve maalesef mesafe ilişkisi yaşıyoruz Tabii ki yüz yüze görüşmelerimiz de oldu ancak istediğimiz kadar değil o yüzden bu saatten sonra sürekli yanımda olmasından çok rahatsız olmam çünkü bir yıldır fazlasıyla özlem içindeyim
İç çamaşırı bile alacağım an yanımda olsun istemezdim. Bir arkadaşın sevgilisi o zaman bile yanında oluyordu. Ben utanmıştım. 🙈Özel bazı şeyler alacağım an dışında hep yanımda olsun isterim. Sıkılmam. İnsan sevdiğinden rahatsız olur mu?
Cevap
51Cevap
Hayır bu beni mutlu eder
"Hep yanımda ol
Tut ellerimden
Gözlerin gözlerime baksın
Aksın yüreğimdeki sevgi seli
Yoksa sensizlik eder beni deli
Susma konuş ve anlat
Hep yanımda ol
Koy başını göğsüme
Yaslan sol yanıma
Senin için atan yüreği dinle
Sen mutlumusun benimle?
Yüreğimin gonca gülü
Kokun sinmiş bedenime
Hep yanımda ol
Sensiz geçen zamanda
Yaralanırım derinden
Kıskançlık nöbetlerim tutar
Yüreğimde sancı başlar
Bu haykırışlar
Sana olan sevgimdendir.
Kirpiklerin gölge etmesin gözlerine
Gözlerin gözlerime baksın ne olur
Hep yanımda ol...
Hep yanımda ol..."
o derece olunca sıkılıyorum benim öyle birisi vardı hayatımda wcye gidiyorum diyordum kapısına gelip bekliyordu 🤦🏻♀️ sanki çalacaklar iki dk da beni
oha ben ironi yapmistim ama cidden varmis😂😂
var tabii ki gerçekler bunlar
sigara içmeye çıkıyorum diyordum o içmiyodu ama peşimden geliyodu neymiş efendim yalnız içmiyimmiş
Hayır rahatsız olacağımı düşünmüyorum. 😁 Gölgesi bile huzur verir bana
Bazen biraz ayrı olmak gerekir 🙂
Sadece utanmak mı yoksa orada görüp şahit olacağın manzara mı engel oluyor 🤔
Bak bu makul ve mantıklı açıklama ama şu sırt sırta verilmiş veya yanyana açık tuvaletler vardı onlar aklıma geldi bir anda 😁
Yani biz de cuma akşam Pazartesi sabahına birlikteyiz o zamanlar da yataktayız yemek zamanı falan da aynı fotoğraf daki gibi kucak dayim😘
Ben sevmiyorum ya sürekli sürekli yan yana olmayı. Bunalma geliyor bana. Mesafe iyidir, haftada 1 buluşmak iyidir en az o da.
Hayır dışarda aslanı evde kedisi olayım pıtı pıtı koşayım peşinden her yere
Cok fazla patolojik olmamak kaydı ile rahatsız olmam.
Yazık adama ya 😅 Ben çok sıkıfıkı sevmem ya 😅
Olurum tabi ki de her gün aynı kişiyi görmek istemem
Hayır sevgilim de olsa durmadan yanımda olmasından rahatsızlık duyarım ve ben de aynı şekilde sürekli peşinde dolaşmam biraz mesafe iyidir
Rahatsız değil ama her sürekli de olmamalı. Olursa da kendi istiyorsa müdahale etmem. Insan mutlu olduğu yerden gitmek istemez.
Bence bu kadarı sağlıklı değil ve insan çabuk sıkılabilir.
Fazlası rahatsız edıcı. Pskolojı olsrak işsiz oldugu bılıncaltına yerlesıyor. Ve otomasyon ceptelıgı getırmen gerektıgını gosterıyor cunku degerını dusuruyorsun.
Evet, kendime de alan tanımalıyım. Her şey de beraber yapılmaz ki
Olmazdım en sevdiğim şeydir. İmkan olsa cebime bile koyar gezerim özledikçe öper geri koyardım.
Kamu kurumuna gelmesi tehlikeli olurdu o zaman 😃
Olurum sıkılırım ben hergun görmek istemem özlemek gerekiyor arada.. yapış yapış hiç hoşlanmam
Yo niye rahatsız oluyum ki birlikte vakit geçirmek güzel olurdu
Hiç kucağından inmek istemem
Sıkboğazlık iyi değil bende yaşadım sanki dünyadaki tek kız benmişim de herkes bana bakar yazar diye dibimdeydi hep gına geldi takıntı haline getirdi bitirdim ama hâlâ peşimde
Evet rahatsız olurum. Kişisel bir alanı olmalı herkesin o ne öyle darlanır insan
Arada yalnız kalmak lazım
Hayır değildir. ama fazla sıkmadan ayarında yaparsan çok güzel bir şey bu ama biraz bunaltırsan yormaya başlar ona dikkat et
Olurum açıkçası. Sürekli dip dibe olmanın bir mantığı yok ki. Bir süre sonra daralır insan. Ben de daralırım.
rahatsız olurum ya o ne öyle vıcık vıcık
Ayrı kalıp özlenmek lazım
Hiç olmadı ki sevgilim.
Olurum Ya Kuyruk Gibi O ne
Zaten beraber olmak için tanismadik mı?
Hayır neden rahatsız olayım ki
Yanımda olması ne zaman gerekiyorsa o zaman olsun.
Değişik bir soru biraz seviye gerekir tabi
Hayır tersine çok mutlu olurum 😊
Sevdiğim kişinin hep yanımda olmasını isterim zaten niye rahatsız olayım ki
Dip dibe olunmasi surekli rahatsiz edebilir
Evet ve buna izin vermem
Sevgilim olsaydı muhtemelen olmazdım
Sürekli yerim ama onu :d
Olmam. Sürekli kolumda olabilir
Bu wekolde okursa olmam
Bir yerden sonra sıkar
Keşke hep yanımda olsaaaa🥴
Sürekli yan yana olmayalım
Olmam
Olmazdım
hayır niye rahatsız olayım
Olurum
Evet olurdum
olmam
İsterdim sanırım
Sevgilimiz olsa da yanımızda dursa daha ne kdkd
Olsaydın sürekli isterdim bende 😅
Kucağımdan inmesin asla
Olurum
Olmam hosuma gider
Zaten temas bağımlısıym
Yanyana olmak iyidir
Biraz olurum evet
bu normal mi sence?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?