Alooooooo aşkımmm nerdesin jdjdjd yüz kere aradım ya senii📱

Alooooooo aşkımmm nerdesin jdjdjd yüz kere aradım ya senii📱

Aşırı bir sıklıkla arıyorsa evet, rahatsız eder. Dozunda iletişim olmalı, gün içinde hatırlanmak güzel ama kendime alan tanıyamayacağım boyutta olmamalı.
Dozu önemli aslında burada, müsait olduğum zamanlarda ararsa açıp konuşurum ancak telefonu açamayacağımı bildiği halde sürekli arıyorsa sıkar bi süre sonra
Cevap
34Cevap
Herşeyin fazlası zarardır oyuzden sık sık aranmak beni sıkar darlanırım az öz olsun tadında olsun
Sürekli ne awk. Normal şekilde bi kaç kere arasa yetmiyor mu. Hastadır sürekli arayan zaten
Hayır ben olmazdım.
Böyle ilişkilerden hoşlanmıyorum. İnsanın çalışma saati, dinlenme saati, duş yemek alışveriş gibi saatleri var. Belli bir sıklıkta belli bir sayıda aranır ama sürekli elinde telefon aramak hem soğutur hemde aramasının anlamı kalmaz. İnsan biraz da özlemek ister sonuçta, arasın sesini duyayım gibisinden.
katiliyorum ben aşiri rahatsiz olurum beni bi sal derim
Eder ya. Sürekli sürekli arayıp hesap sorması belli bir süre sonra gerçekten de can sıkıcı bir hale gelebilir.
Müsait olduğum zamanlara denk geldiği sürece rahatsız olmam. Konuşup, zaman geçirmek hoşuma gider.
1 kere ararsa işim varsa meşgule alırım 2. de ararsa açarım acildir diye ama eğer açtığımda ya aşkımmm beni seviyormusun ya dediği anda o telefonu …….: 🤣
Saçmalık bnce sürekli aramak konuşmak o yüzden sevgili muhabbeti fazla uzun sürmüyor herşeyi konusuyorlar sonra susup kalıyorlar sıkıldın mi benden bilmem ne falan derken ayrilmissiniz
Aşırıya kaçması ve sürekli aşırı kaygılar içerisinde bulunması rahatsız eder. örn: knk yenge de sürekli arıyor he!.
Zırt pırt ararsa evet. Bazı insanları tanıyorum sevgilisinin/eşinin iş yerine gider gözetler falan. Bunların hepsi rahatsız edici
Özlediği için ariyorsa neden rahatsız olayım. İsim varsa müsait değilsem söylerim ya da sonra dönerim. Rahatsız etmez.
Her saat başı ararsa çok rahatsız olurum evettt
sevmeyen insan rahatsız olur aramasını bile istemez
Olurdum, çünkü öyle bir vaktim yok açmazdım zaten
Olsun da önce. Konuşuruz bol bol. Bundan rahatsız olmam.
Dakika başı araması yorar ben zaten mesajla iletişimde de kalırım.
İşimin ortasında ararsa çok hoşlanmam yaaa.. 😄
Müsait olduğum zamanlarda araması daha iyi olur benim için..
Gerçekten çok fazlaysa gereksiz yani. Birazda birbirimizi özlememiz gerekki daha çok birbirimizin değerini bilelim
Çok sıkıcı bi salın yaaa anlatacak ne de çok şeyiniz var aynı hayatı biz de yaşıyoruz hiç konulu değil
Açabilecek durumdaysam ve seviyorsam hayır olmam
Her saatse evet ama 5 saatte bir normal.
Müsait olmadığım anlarda arıyorsa açar kızarım
Eeeevet biii uzaklaş diyesim gelir.
Evet sıkar
Olurum yapış yapış hiç sevmem
Zırt pırt aramasın da okeyim ben sorun yok
Olurum. Arayıp, mesaj atıp rahatsız etmeye hakkı yok sevgiliyiz diye.
Dakika başı deyilde günde iki üc sefer normal bulurum
Olurum ıyy 🤦♀️
bende edoş 😩
Sorma aynen bende gelemem böyle şeylere
Merhaba,
Hayır aksine mutlu olurum! 😅
Vıcık vıcık olmayacaksa rahatsız etmez
Sıkmıyacak şekilde arada rahatsız olmam
Bundan herkes rahatsız olur
Aramazsa rahatsız olurum
Olmazdım mutlu olurdum
Manyak mıyım niye rahatsız olayım
Müsait olunca evet
Ayrılma sebebim olabilir...
İşim varsa evet
Zırt pırt aramasın.
Kısarız sesini arıyamayaz sorun yok..
Böyle daralmaya gelemem
Yüz kere ne engellerim
Azı karar fazlası zarar.
Müsait olunca arar
Olurum
Hiç gelemem
Evet rahatsız edici bence
Asla rahatsızlık duymam
Olurum olmuşluğum çok
Olmam arasin dursun
Çok bunaltıcı
Çok hoşuma giderdi
önce bi sevgilin olsun sonra seni arasın
Evet
Sürekli arayınca insan bi bunalıyo
Rahatsızlık değil de , sıkmamali
rahatsız olmam
Evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?