Detaylıca yazacağım yaşadıklarımı. Siz benim yerimde olsanız ne yapardınız lütfen fikir verir misiniz?

Ben 26 yaşımda bir kızım. Çok sakin ağırbaşlıyım ama kimseyi küçümsemem dalga geçmem dışlamam. Sadece az konuşurum oynak cilveli kibirli havalı bir kız değilim. Bu zamana kadar gerçektende hiçbir erkek bana aşık olmadı sevmedi hiç çıkma teklifi bile almadım. Bu yüzden hiçbir zaman sevgilim olmadı. Bide çocukken birkaç kere kalp ameliyatları oldum. Dışarıdan görüntümde hiçbir sıkıntı yok ama vicudumda göğüs etrafında falan çok fazla ameliyat izleri var ve çirkin duruyor. Ama dışarıdan görünen bişey değil. Ameliyat izleri olduğu için vicudumda, evlenebilme şansım hiç yok. Bu sebeple ölene kadar yanlız yaşamaya mahkumum. Ama yinede tek bir kere beni seven benim için çabalayan değer veren biri olsun isterdim. Yanlızlığa alışkınım ama hiç sevilmemek kötü bir duygu. Evlenemeyeceğim için de anne olamayacağım yani ölene kadar her şekilde yanlız yaşamak zorundayım
Detaylıca yazacağım yaşadıklarımı. Siz benim yerimde olsanız ne yapardınız lütfen fikir verir misiniz?
Cevapla