Kızlar, 1.5 senelik bir ilişkim var ama bir sorunum var hemde büyük bir sorun?

Biz sevgilimle ayrı sehirlerde yasıyoruz ve 1.5 senelik bir ilişkimiz var birbirimizi seviyoruz ama benim sevgilimden sakladığım büyük bir sırrım var ben 7 sene önce babamı kaybettim ve bunu sevgilimden sakladım sevgilim babamın yaşadığını zannediyor aslında ilişkimiz başladığında söyliycektim ama o zaman onu tam tanımıyordum kendimi biraz korumak istedim ayrıca lisede yakın bir arkadasım vardı oda sonradan babasını kaybetti ve bazı sebeplerden aramız bozulmustu ve bana bir gün sana çok acıyordum baban yok diye demişti bende kimsenin bana acımasını istemiyordum biliyorum acınıcak bir durum yok du ama bana öyle demesi çok ağırıma gitmisti ve açıkcası uzakta oldugumuz icin yürümez diye düsündüm ama öyle olmadı onu seviyorum. ve ciddi düşünüyoruz keşke böyle birsey yapmasaydım söylemek istedim ama cesaret edemedim eger bunu ona söylersem beni affetmez diye korkuyorum ki haklıda çok sacma davrandım ve biliyorum ilişkimizin sonu yok benim yüzümden siz olsanız nasıl bir tepki verirdiniz
Kızlar, 1.5 senelik bir ilişkim var ama bir sorunum var hemde büyük bir sorun?
Cevapla