Sevgilime karşı temas sorunu yaşıyorum. Bu büyük bir sorun mu?

Hayatım boyunca tek bi tane sevgilim oldu oda 2 gün sürdü bazı nedenlerden dolayı ayrıldım aradan 4 yıl geçti neredeyse şu an karşıma birisi çıktı çok beğendiğim birisi kendisi bi soru sordum ve konu başka yerlere geldi benden hoşlandığını söylüyor şu an ama bi sorun var karşımdaki kişi elimi tutmak istiyor sarılmak istiyor ama ben çok beğendiğim halde bana sempatik yakışıklı geldiği halde yaklaşamıyorum sürekli geri çekiliyorum o bana yaklaşınca kalbim çıkacak gibi oluyor sürekli gözlerimin içine bakıyor ve kitleniyorum elimi bi kere aniden tuttu ben geri çektim çünkü kendimi kötü hissediyorum bu bi sorun mu acaba

Sevgilime karşı temas sorunu yaşıyorum. Bu büyük bir sorun mu?
Cevapla