Hiç bir ilişkiye adım atamıyorum bu sevdiğim birinin beni sevmesine rağmen bile gerçekleşen birşey sizce sorunum ne?

Şimdi şöyleki 18 yaşındayım ve henüz hiçkimseyle çıkmadım ( kişisel tercihim) ben bu yaşıma kadar sadece 1 kişiden hoşlandım oda benim yaşıtlarımda biriydi baya yakın sık 4 kişi takılıyoduk (2 kız 2erkek) neyse işte onu cidden seviyodum ama bunu asla ona söyleyemedim hatta acı bir gerçek varki oda beni seviyordu hatta sürekli arkadaşları aracılığı ile fikrimi öğrenmeye çalıştı baya çabaladı ama ben kesin ve net bir şekilde sürekli istemediğimi söyledim çok sevmeme rağmen yapamadım bu hayatta duygularımı her bakımdan içimde yaşamayı tercih ettim güvenemedim insanlara birde Türkiye gibi bir yerde yaşadıkça bunlar bana normal gelmeye başladı yani sorun şu ki hayatıma kimseyi alamıyorum. Utangaç değilim bunları utandığım için yapmıyorum sadece istemiyorum egolu olmamdan kesinlikle kaynaklanmıyor egolu olduğumu düşünmüyorum aksine daha çok empati kurabilen kimseyi görünüşüne göre yargılamayan yargılananlardan da uzak duran biriyim kendime olan özgüvenim den sıkıntı değil çirkin veya kendimi beğenmediğim için de değil normal çok abartı olmayan biriyim ama sorunu cidden anlamadım bu zamana kadar çıkma teklifi eden herkesi çok yakışıklı da olsa kabul edemedim birinden çok zor hoşlanıyorum ama kesinlikle tipinden etkilenmem karakteri duruşu bakış açısına göre etkilenirim bilmiyorm belki de karşıma hala öyle biri çıkmamıştır ama kimseyi kolay kolay sevemiyorum
Hiç bir ilişkiye adım atamıyorum bu sevdiğim birinin beni sevmesine rağmen bile gerçekleşen birşey sizce sorunum ne?
Cevapla