Sevgilimin boyu çok uzun diye ayrıldım, seni seçmiştim dedi, üzülmüşmüdür?

Benim boyum 1.56 onun boyu 1.92 idi, yanımda kavak ağacı gibi duruyordu ayrıldım. Sonra bana haksızlık yaptın diye mesaj attı
Güncellemeler
+1 yıl
Başlıkta sevmiştim yazmak istemiştim
Güncellemeler
+1 yıl
Ya boynum kırılıyordu bakarken ona, olmadı herşeye kılıf uydurmayın
Sevgilimin boyu çok uzun diye ayrıldım, seni seçmiştim dedi, üzülmüşmüdür?
Cevapla