Boy sorun değildir, şayet her iki taraf kabul ettiyse. Sen sorun olduğunu düşünüyorsan onun da bu görüşe saygı duyması gerekirdi.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bizim de 158 188 di ama boy yüzünden değil gündüz hep uyuyor bulusmaya konusmaya vakit birakmiyor diye ayrildim. Hep uyuyan adamin sevgiliye veya arkadaşa ihtiyacı yoktur, uyumaya devam etsin, tatli rüyalar :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Boy sorun değildir, şayet her iki taraf kabul ettiyse. Sen sorun olduğunu düşünüyorsan onun da bu görüşe saygı duyması gerekirdi.
Bizim de 158 188 di ama boy yüzünden değil gündüz hep uyuyor bulusmaya konusmaya vakit birakmiyor diye ayrildim. Hep uyuyan adamin sevgiliye veya arkadaşa ihtiyacı yoktur, uyumaya devam etsin, tatli rüyalar :D
weuwhdjkdasjsd süper görüş
Yani güzel kardeşim. Psikopat değilse. Normal bir insan ise üzülmüştür. Normal insanı her ayrılık üzer.
Önce uzun uzun diye ağlarlar sonrasında da yine ağlarlar. vayy bee
o da çok uzunmuş ya
haklısın yani
bence 1.80'den fazlası erkeklerde itici duruyo
Ne canımsın la sen, boyu uzun diye ayrilinir mı? Gerçekten o beyninizin yerinde jöle felan mi var
Bu arada canım demedim, sistem öyle çevirmiş
benim boyumda aynı banada böyle yapıldı ben ağlamıştım belirli süre kendime gelemedim çünkü duygular oynanıyor insanın
Kızın boyu kaçtı?
1.70 idi
O gene iyiymiş ben 156yim sebebi neydi ayrıldığın, aşıkmıydın?
aşk mı desem duygular paylasiyorsun sen sonra bı bakmışsın ortada kalmışsın insanın duyguları çok önemli bence
şunu unutma arada aşk varsa sevgi varsa boyu yaş önemli değildir
unutamadiysan aşktır o, ayrılma gerekçesi neydi
çok sevmek sanırım ben kiyamazdim ona ama insanlar farklı işte
E yani niye boyu uzun diye ayrıldın ne gerek vardı bence üzülmüştür yani normal olarak
Dengesizmişin kurtulmuş
üzülmüş ki mesaj atmış kankam
Bence iyi yapmışsın ilişkiye girmen zor olurdu
Ne güzel sikipp atmış seni
Kaç lazım sana
İyi yapmışsın