Sevgilim, "beni çok yordun" diyerek ayrıldı. Nasıl telafi ederim?

Sevgilim dedi ki, "Beni çok yordun ve benden ayrıldı. Benim için her şeyi yapıyordu, ama ona ben hakaret ediyordum. Üniversite ödevlerime kadar yaptırdım, birini yapamayınca canım falan diyordum. Kafan iyi mi, mal mısın?" diyordum. "Yok aşkım," diyordu, ona hep başka erkekleri örnek gösteriyordum. "Eski sevgilim böyle değildi," diyordum, "Senin gibi böyle yapmıyordu," diyordum. Çok benim için para harcadı şimdi borçta, ama ben kendim öğrendim bunu, yoksa o hep güler yüzlü olup bana ne istiyorsun falan diyordu. Böyle daha çok olay oldu ve uzun ilişkimiz var, hep yanımda kalır diye düşünüyordum. Neden böyle oldu, döner mi sizce? "Seni sevmiyorum" dedi.

Biliyorum yaptıklarım kötü ama nasıl her şeyi telafi ederim aklım başıma geldi ona çok kötü davrandım.

Sevgilim, "beni çok yordun" diyerek ayrıldı. Nasıl telafi ederim?
Cevapla