Sevgilim dedi ki, "Beni çok yordun ve benden ayrıldı. Benim için her şeyi yapıyordu, ama ona ben hakaret ediyordum. Üniversite ödevlerime kadar yaptırdım, birini yapamayınca canım falan diyordum. Kafan iyi mi, mal mısın?" diyordum. "Yok aşkım," diyordu, ona hep başka erkekleri örnek gösteriyordum. "Eski sevgilim böyle değildi," diyordum, "Senin gibi böyle yapmıyordu," diyordum. Çok benim için para harcadı şimdi borçta, ama ben kendim öğrendim bunu, yoksa o hep güler yüzlü olup bana ne istiyorsun falan diyordu. Böyle daha çok olay oldu ve uzun ilişkimiz var, hep yanımda kalır diye düşünüyordum. Neden böyle oldu, döner mi sizce? "Seni sevmiyorum" dedi.
Biliyorum yaptıklarım kötü ama nasıl her şeyi telafi ederim aklım başıma geldi ona çok kötü davrandım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer