Beni Allah aşkına linç etmeyin nolur yalvarırım.
Kısa, kırıcı, incitici, saçma sapan yorūmlar istemiyorum bu arada. Objektif, yapıcı yorum istiyorum.
Her neyse devam ediyorum anlatmaya.
En çok da 14 Şubat 'a yalnız girdiğim için bana koyuyor. Ne zaman çift olarak gireceğim diyorum. Bir türlü o doğru insan denk gelmiyor.
Bu arada gerçekten tipsiz diyebileceğiniz bir erkek değilim. Benim korkum aslındaa reddedilmek değil tabi reddedilmezseem hiç fena olmaz ama benim asıl korrkum aşağılanarak, kötü davranılarak reddedilmem.
Bu arada mesela birinden hoşlansam kızı gözümde çok büyütüyorum ister istemmez.
-O beni beğenir mi?
-O benim hakkımda ne düşündü?
-Heyecandan yanlışlıkla bir laf etsem tabi hakaret değil tabi benim hakkımda ne düşünür?
-Rahat davransam mesela benim kusurlarıma rağmen sever mi?
Bir de iltifat etmeye çekiniyorum yüz yüze tabii ki de ama whatsappta mesajlaşırken meselaa rahatım akıyorum gidiyorum yani.
Hep benim karşıma kendini beğenmiş, egolu insanlarr çıkıyor.
Artık kızlardan korkar oldum. Bazı insanların günahını başka kızlara yüklüyorumm. Samimi olduklarından emin olamıyorum. Birisine aşık olmaktan korkuyorum. Olsam hüsraña uğruyorum ama hüsrana uğramak istemiyorum.
Çok denedim bir türlü olmuyor. Yalnız olmak istemiyorumm ben ne günah işledim hep düşünüyorum. Hep kendimde hata arąmaktan bıktım.7 milyar insan arasından neden bennim başıma geliyor bu tür şeyler herkes kavuşuyor sevdiğine ama ben kavuşamıyor. Evlennen insanları sevgilisi olanları hep kıskanıyorum ben kıskanmak istemiyörum. Sokakta çift görmekten bıktım. Neden böyle oluyor?
Kısa, kırıcı, incitici, saçma sapan yorūmlar istemiyorum bu arada. Objektif, yapıcı yorum istiyorum.
Her neyse devam ediyorum anlatmaya.
En çok da 14 Şubat 'a yalnız girdiğim için bana koyuyor. Ne zaman çift olarak gireceğim diyorum. Bir türlü o doğru insan denk gelmiyor.
Bu arada gerçekten tipsiz diyebileceğiniz bir erkek değilim. Benim korkum aslındaa reddedilmek değil tabi reddedilmezseem hiç fena olmaz ama benim asıl korrkum aşağılanarak, kötü davranılarak reddedilmem.
Bu arada mesela birinden hoşlansam kızı gözümde çok büyütüyorum ister istemmez.
-O beni beğenir mi?
-O benim hakkımda ne düşündü?
-Heyecandan yanlışlıkla bir laf etsem tabi hakaret değil tabi benim hakkımda ne düşünür?
-Rahat davransam mesela benim kusurlarıma rağmen sever mi?
Bir de iltifat etmeye çekiniyorum yüz yüze tabii ki de ama whatsappta mesajlaşırken meselaa rahatım akıyorum gidiyorum yani.
Hep benim karşıma kendini beğenmiş, egolu insanlarr çıkıyor.
Artık kızlardan korkar oldum. Bazı insanların günahını başka kızlara yüklüyorumm. Samimi olduklarından emin olamıyorum. Birisine aşık olmaktan korkuyorum. Olsam hüsraña uğruyorum ama hüsrana uğramak istemiyorum.
Çok denedim bir türlü olmuyor. Yalnız olmak istemiyorumm ben ne günah işledim hep düşünüyorum. Hep kendimde hata arąmaktan bıktım.7 milyar insan arasından neden bennim başıma geliyor bu tür şeyler herkes kavuşuyor sevdiğine ama ben kavuşamıyor. Evlennen insanları sevgilisi olanları hep kıskanıyorum ben kıskanmak istemiyörum. Sokakta çift görmekten bıktım. Neden böyle oluyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer