Beni Allah aşkına linç etmeyin n'olur yalvarırım.
Kısa, kırıcı, incitici, saçma sapan ýorumlar istemıyorum bu arada. Objektif, yapıcı yorum istiyorum.
Her neyse devam ediyorum anlatmaya.
Bu arada gerçekten tipsiz diyebileeceğiniz bir erkek değilim. Sosyalimdir. Girişken olmama rağmen olmuyor. Bana denk gelen kızlar uçarı oldu beyin yapılarımız uyuşmuyor. Koronadan dolayı da eskisi gibi sosyalleşemiyorum. Benim korkum aslında 1 kere reddedilmek değil 10 kere 20 kere reddedilmekten korkuyorum.
Bu arada mesela birinden hoşlansam kızı gözümde çok büyütüyorum ister istemezz.
-O beni beğenir mi?
-O benim hakkımda ne düşündü?
-Heyecandan yanlışlıkla bir laf etsem tabi hakaret değil tabi benim hakkımda ne düşünür?
-Rahat davransam mesela benim kusurlarıma rağmen sever mi?
Bir de yanlış anlaşılmaktan korkuyorum sanki sapıklık yapıyormuşum gibi hissediyorum kıza yaklaşırken mesela. Bir de iltifat etmeye çekiniyorum yüz yüze tabii ki de ama whatsappta mesajlaşırken mesela rahatım akıyorumm gidiyorum yani. Hep benim karşıma kendini beğenmiş, egolu insanlar çıkıyor. Artık kızlardan korkar oldum. Bazı insanların günahını başka kızlara yüklüyořum. Samimi olduklarından emin olamıyorum. Birisine aşık olmaktan korkuyorum. Olsam hüsrana uğruyorum artık hüsrana uğramak istemiyorum.
Çok denedim bir türlü olmuyor. Yalnız olmak istemiyorumm ben ne günah işledim hep düşünüyorum. Hep kendimde hata aramaktan bıktım.7 milyar insan arasından neden benim başıma geliyor bu tür şeyler herkes kavuşuyor sevdiğine ama ben kavuşamıyor. Evlenen insanları sevgilisi olanları hep kıskanıyorum ben kıskanmak istemiyorum. Sokakta çift görmekten bıktım. Neden böyle oluyor?
Kısa, kırıcı, incitici, saçma sapan ýorumlar istemıyorum bu arada. Objektif, yapıcı yorum istiyorum.
Her neyse devam ediyorum anlatmaya.
Bu arada gerçekten tipsiz diyebileeceğiniz bir erkek değilim. Sosyalimdir. Girişken olmama rağmen olmuyor. Bana denk gelen kızlar uçarı oldu beyin yapılarımız uyuşmuyor. Koronadan dolayı da eskisi gibi sosyalleşemiyorum. Benim korkum aslında 1 kere reddedilmek değil 10 kere 20 kere reddedilmekten korkuyorum.
Bu arada mesela birinden hoşlansam kızı gözümde çok büyütüyorum ister istemezz.
-O beni beğenir mi?
-O benim hakkımda ne düşündü?
-Heyecandan yanlışlıkla bir laf etsem tabi hakaret değil tabi benim hakkımda ne düşünür?
-Rahat davransam mesela benim kusurlarıma rağmen sever mi?
Bir de yanlış anlaşılmaktan korkuyorum sanki sapıklık yapıyormuşum gibi hissediyorum kıza yaklaşırken mesela. Bir de iltifat etmeye çekiniyorum yüz yüze tabii ki de ama whatsappta mesajlaşırken mesela rahatım akıyorumm gidiyorum yani. Hep benim karşıma kendini beğenmiş, egolu insanlar çıkıyor. Artık kızlardan korkar oldum. Bazı insanların günahını başka kızlara yüklüyořum. Samimi olduklarından emin olamıyorum. Birisine aşık olmaktan korkuyorum. Olsam hüsrana uğruyorum artık hüsrana uğramak istemiyorum.
Çok denedim bir türlü olmuyor. Yalnız olmak istemiyorumm ben ne günah işledim hep düşünüyorum. Hep kendimde hata aramaktan bıktım.7 milyar insan arasından neden benim başıma geliyor bu tür şeyler herkes kavuşuyor sevdiğine ama ben kavuşamıyor. Evlenen insanları sevgilisi olanları hep kıskanıyorum ben kıskanmak istemiyorum. Sokakta çift görmekten bıktım. Neden böyle oluyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ozguvensiz oldugun icin ozguvenin yerine gelince duzelir her sey ayrıca yasın normal olmaması bile daha iyi dolu sıkıntı oluyo cidden
Yalnız olmak daha mı iyi kendimizi kandırmayalım bir insan sürekli birilerine ihtiyaç duyar annem babam olmasaydı inan mahvolmuştum çünkü onların varlığı bana güç veriyor. İnan bana özgüvenim vardı ama kırdılar yanlış anlaşıldım, tiksinildim, örselendim erkeğim ya yapsınlar hiç bişey olmaz bana bilmiyorlar ki benim de kalbim var. Özgüvenim yerine ne zaman gelir biliyor musun beni doğru anladıkları, niyetimin kötü olmadığı anlaşılınca düzelir.
Zamanı Gelince Olur Yani Dert Etme :))
İnan bana dert etmeden olmuyor uzaklaşmak istiyorsun o dertten ama uzaklaşamıyorum illa ki seni buluyor doğru aşka rastlayamamaktan sıkıldım Allah'ın gönlüme göre vermesini istiyorum ama olmuyor geçmiyor yalnız olmak inan güzel değil birileriyle dertleşmek istiyorsun anlaşılmak istiyorsun ama yok işte birilerine aşık olmayı birilerine birşeyler hissetmeyi denedim ama yapamadım kendiliğinden oldu aşık oldum ama onlar da kısmet olmadı doğru kişiyi istedim hep ama yine aynı son yine aynı son bir kere de filmin sonu güzel bitsin değil mi ama hakkım yok mu sevmeye sevilmeye?
Hakkın Var Ama Yukarda Okuduğuma Göre Paniklenmiş Gibi Yazıyorsun
Benim Düşünceme Göre Kızlara İlgili Konuları Düzgün Seçmelisin Diye Düşünüyorum
Rahat Ol Arkadaş Edin Böyle Devam Ede Ede Sevgilin Olur 😉
Nasıl konular mesela ve ayrıca samimi olmadan açılamıyorum ben de böyle birşey var samimi olsak akıp gidecem her neyse nasıl konular gibi mesela?
Hobiler , Fobiler , Müzik Zevki , Hangi Tarz Müzikler Sever , Resim Çizmeyi Sever mi Gibisinden Sorular