Allah aşkına dalga geçmeyin nolur ve saçma sapan yorum istemiyorum. Her neyse bu arada gerçekten tipsiz diyebileceğiniz bir erkek değilim. Sosyalımdir. Girişken olmama rağmen olmuyor. Bana denk gelen kızlar uçarı oldu beyin yapılarımız uyuşmuyor. Koronadan dolayı da eskisi gibi sosyalleşemiyorum. Benim korkum aslında 1 kere reddedilmek değil 10 kere 20 kere reddedilmekten korkuyorum. Bu arada mesela birinden hoşlansam kızı gözümde çok büyütüyorum ister istemez.
-O beni beğenir mi?
-O benim hakkımda ne düşündü?
-Heyecandan yanlışlıkla bir laf etsem tabi hakaret değil tabi benim hakkımda ne düşünür?
-Rahat davransam mesela benim kusurlarıma rağmen sever mi?
Bir de yanlış anlaşılmaktan korkuyorum sanki sapıklık yapıyormuşum gibi hissediyorum kıza yaklaşırken mesela. Bir de iltifat etmeye çekiniyorum yüz yüze tabii ki de ama whatsappta mesajlaşırken mesela rahatım akıyorum gidiyorum yani. Hep benim karşıma kendini beğenmiş, egolu insanlar çıkıyor. Artık kızlardan korkar oldum. Bazı insanların günahını başka kızlara yüklüyorum. Samimi olduklarınddan emin olamıyorum. Birisiñe aşık olmaktan korkuyorum. Olsam hüsrana uğruyorum artık hüsrana uğramak istemiyorum. Çok deneđim bir türlü olmuyor. Yalnız olmak istemiyorum ben ne günah işledim hep düşünüyorum. Hep kendimde hata aramaktan bıktım.7 milyar insan arasından neden benim başıma geliyor bu tür şeyleŕ herkes kavuşuyor sevdiğine ama ben kavuşamıyor. Evlenen insanları sevgilisi olanları hep kıskanıyorum ben kıskanmak istemiyorumm. Sokakta çift görmekten bıktım. Neden böyle oluyor?
-O beni beğenir mi?
-O benim hakkımda ne düşündü?
-Heyecandan yanlışlıkla bir laf etsem tabi hakaret değil tabi benim hakkımda ne düşünür?
-Rahat davransam mesela benim kusurlarıma rağmen sever mi?
Bir de yanlış anlaşılmaktan korkuyorum sanki sapıklık yapıyormuşum gibi hissediyorum kıza yaklaşırken mesela. Bir de iltifat etmeye çekiniyorum yüz yüze tabii ki de ama whatsappta mesajlaşırken mesela rahatım akıyorum gidiyorum yani. Hep benim karşıma kendini beğenmiş, egolu insanlar çıkıyor. Artık kızlardan korkar oldum. Bazı insanların günahını başka kızlara yüklüyorum. Samimi olduklarınddan emin olamıyorum. Birisiñe aşık olmaktan korkuyorum. Olsam hüsrana uğruyorum artık hüsrana uğramak istemiyorum. Çok deneđim bir türlü olmuyor. Yalnız olmak istemiyorum ben ne günah işledim hep düşünüyorum. Hep kendimde hata aramaktan bıktım.7 milyar insan arasından neden benim başıma geliyor bu tür şeyleŕ herkes kavuşuyor sevdiğine ama ben kavuşamıyor. Evlenen insanları sevgilisi olanları hep kıskanıyorum ben kıskanmak istemiyorumm. Sokakta çift görmekten bıktım. Neden böyle oluyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer