GGönül almayan erkek. Tamamı aşağda okursanız sevinirim?

Günaydın demiştim günaydın yazmış akşama kadar ses çkmadı. Mesaj attım hiç mi özlemedin falan nerdesn sabahtan beri yazmıyosun dio ne dedin de yazmadım diyorum gunaydına cevap vermedin neyse napıyosun diyo bu ne umursamazlık dyorum sen cevap vermedin diyor sabahtan beri ne halt yedin. Ne dedin de yazmadm diyorum gunaydına cvp yok diyo bu ne saçmalık arkadaşlar siz söyler misiniz bende mi anormallik?
GGönül almayan erkek. Tamamı aşağda okursanız sevinirim?
Cevapla