Uzak mesafe ilişkim ile görüştüm cmts günü uçakla karda İstanbula gelmişti arkadaşında kaldı Bi gece.
her şey iyi hoş sinemaya gittik fazlasıyla salon doluydu bana gerçekten yaklaşmadı en fazla alnım ve elimi öptü.
Yaşıma göre olgun bir insanım çocuksu hareketler sergilediğimi düşünmüyorum.
Aramızda yedi yaş farkı var
Avm de yanımızdaki çift sarmaş dolaş birbirini öpüyordu ama çevremizde oturduğumuz yerde hepsi yaşlı amcalardı 60 yaş üstü sohbet ediyorlar bende o ara sarılmadım dedim şimdi tam önümüzde oturuyorlar böyle insan içinde mıç mıç hareketlerden hoşlanmıyorum.
Elleri birleştirdiğinde bir şey yaptı sadece yüzük parmakları ayrılmadı bilirsiniz belki.
Bana dedi ki bu iki insan ayrılmaz ama onları ancak çevre ayırır akrabalar arkadaşlar.
Bende ddim şimdi niye Konuşuyoruz bunları falan filan.
Belki de ailesi onun İstanbula gelmesini istemedi bilmiyorum.
Sonra eve geldik dönerken de yazışıyoruz her şey iyi hoş.
Ertesi gün bana uzun süre yazmadı sonra bende bişey varsa anlat dedim anlatırım sonra dedi.
Bugün üstüne gittim alıma bişeyler takıldı dedi yaş farkımız buluşunca fark ediliyor dedi kendimi kötü hissediyorum dedi.
Bunu dediği an benim için bitti zaten gün boyu yazmadığında kendimi terkedilmiş gibi hissetmiştim yeterince bugün çok kötüyüm.
Bunun bahane olduğunu düşündüm seven insan bunlara takılmaz hareketlerimden mi bahsediyor dış görünüş mü bilmiyorum ya da boyum kısa onun uzun
Ben çocuksu hiçbir hareket yapmadım kendimde hata aramamın saçmalık olduğunu söyledi arkadaşlarım.
Ablamda seni kullanmayı düşünüyormş yapamicağını anladı ddi
Sizce neden olabilir bu durumda ne düşünürdünüz
her şey iyi hoş sinemaya gittik fazlasıyla salon doluydu bana gerçekten yaklaşmadı en fazla alnım ve elimi öptü.
Yaşıma göre olgun bir insanım çocuksu hareketler sergilediğimi düşünmüyorum.
Aramızda yedi yaş farkı var
Avm de yanımızdaki çift sarmaş dolaş birbirini öpüyordu ama çevremizde oturduğumuz yerde hepsi yaşlı amcalardı 60 yaş üstü sohbet ediyorlar bende o ara sarılmadım dedim şimdi tam önümüzde oturuyorlar böyle insan içinde mıç mıç hareketlerden hoşlanmıyorum.
Elleri birleştirdiğinde bir şey yaptı sadece yüzük parmakları ayrılmadı bilirsiniz belki.
Bana dedi ki bu iki insan ayrılmaz ama onları ancak çevre ayırır akrabalar arkadaşlar.
Bende ddim şimdi niye Konuşuyoruz bunları falan filan.
Belki de ailesi onun İstanbula gelmesini istemedi bilmiyorum.
Sonra eve geldik dönerken de yazışıyoruz her şey iyi hoş.
Ertesi gün bana uzun süre yazmadı sonra bende bişey varsa anlat dedim anlatırım sonra dedi.
Bugün üstüne gittim alıma bişeyler takıldı dedi yaş farkımız buluşunca fark ediliyor dedi kendimi kötü hissediyorum dedi.
Bunu dediği an benim için bitti zaten gün boyu yazmadığında kendimi terkedilmiş gibi hissetmiştim yeterince bugün çok kötüyüm.
Bunun bahane olduğunu düşündüm seven insan bunlara takılmaz hareketlerimden mi bahsediyor dış görünüş mü bilmiyorum ya da boyum kısa onun uzun
Ben çocuksu hiçbir hareket yapmadım kendimde hata aramamın saçmalık olduğunu söyledi arkadaşlarım.
Ablamda seni kullanmayı düşünüyormş yapamicağını anladı ddi
Sizce neden olabilir bu durumda ne düşünürdünüz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer