Aşk sevgi neden bekleyince gelmez de beklemediğinde gelir ?

Sevmek istersin sevilmek istersin ararsın beklersin acı çekersin de bir türlü doğruyu bulamazsın ya bir tarafın sevgisi daha fazla ya bir tarafin acısı fazla neden yani şu üç günlük dünyada mutlu olmak varken hep bir acı hüzün öfke kin nefret duygularıyla donatılmışız aşk ya aşk var mı bundan daha güzel bir his...
Aşk sevgi neden bekleyince gelmez de beklemediğinde gelir ?
Cevapla