Herkese merhaba. Ben hayatımda gerçekten sevdiğim biriyle nişanlandım ama sevgiiyken sorunlarımız vardı çok kavga ederiz her seferinde küfür eder vs. Başkalarının kabul edemeyeceği tartışmalar yaşadık laflar küfürler yedim yine barıştık. Yine de çok seviyorum düzelir düşüncem vardı bilirsiniz klasik kadın tesellisi. Nişanlandık sonra düğüne az kaldı ama ben değişmeyeceğini anladım, biraz geç oldu ama anladım. Çok seviyorum ama uzun vadede gerçekten katlanılabilir değil kendimden utanıyorum kabul ettiğim sindirdiğim şeyleri düşününce. Evlenince iyiye gitmeyecek aksine çocuk falan olursa çocuğumun böyle biriyle büyümesini bile istemem. Nişanlanmadan neden düşünemedin diceksiniz haklısınız. Hala seviyorum sevgim gitmedi gitmedi ama mantıklı düşünmek gerekiyo artık. Gerçekten beni aldatsa da bahane olsa ayrılsak diye bile düşünüyorum.
Çok şeyler yaşadık benim üzerindeki etkim fazla ailesi de bunu söylüyo belki ondan kendimi sorumlu hissediyorumdur ama her tartışmada küfür yiyeceğim bi ilişkiyi ömür boyu nasıl çekerim bilmiyorum yardım eder misiniz
Çok şeyler yaşadık benim üzerindeki etkim fazla ailesi de bunu söylüyo belki ondan kendimi sorumlu hissediyorumdur ama her tartışmada küfür yiyeceğim bi ilişkiyi ömür boyu nasıl çekerim bilmiyorum yardım eder misiniz
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer