AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
154Cevap
Hayatının büyük hatalarindan biri. Yillarca unutulmayacak. İnan ders fakan da verdim sanma.
Bence derhal hatandan dönmelisin
Sence dogru mu yapmissin? 🤦🏽♀️ Hay Allahim yaa. Yatak ayrilir mi? Adami kendinden uzaklastiriyosun durduk yere.
Bence olabildiğince hızlı davranarak eşinizin yanına dönün emin olun kendinizi büyük bir yanlıştan kurtarmış olursunuz
İyi günde kötü günde.. diye verilen sözlerin anlamlarını yitirmiş olması ve evliliğin yavaş yavaş yok olmasına sebep oluyor haberin olsun.
Helal ama neden :) kavga sebebi ne? Erkeği kendinden ayırmak demek git başka kadınla yat demek gibidir :)
yakında ikinizden bii dayanamaz bide cinsellik tutkunuz varsa barışrsınız fazla yanasırsınız birinizden biriniz
Yanlış yaptın işte evliliğin ne olduğunu bilmediğiniz için o yüzden evlilikler uzun sürmüyor ya
Tamamda bana göre büyük bir yanlış yaptı ve ben ona başka türlü tepkimi belli edemeyecektim
Sen de haklısın ama siz bir esşiniz o senin kocan oturup konuşmalısın sorunları çözmelisiniz eğer böyle yaparsınız bu evlilik yürümez
Kavga sebebini bilmiyorum ama yapmıştır bi öküzlük muhtemelen. Lakin uzun süre yatak ayırmak hiç doğru bir davranış değil. Bu evliliğinize zarar verir yola getireyim algısından çıkmanızı tavsiye ederim. Yapılan şeyle hiçbir şey elde edemezsiniz.
Ne olursa olsun kus ve kirgin uyumamaya calisin. Yataga girdiginizde sarılın ve mutlu uyuyun.
Çok yanlış yapmışsın. Bir evlilikte çok ciddi bir şey olmadığı sürece yatakları ayırmak yanlıştır.
Sorun çok büyük bir sey değil ise konuşup aranızdaki sorunu çözmelisiniz derim.
Yatak ayırmak demek boşanmak demek. Tepkin ağır olmuş. Oda haketmiş biraz.
Her ne olursa olsun yatağı ayırmak doğru değil. Git özür dile barışın
Bence yanlış bir davranış insanlar konuşarak anlaşmalı ön yargılar ilişkinizi zedeler sadece
Yaptığın çok yanlış bence. Evlilikte değil yatak ayırmak yatağa küs bile girilmemeli.
ne saçma sapan şeyler bir söz vardır evde savaş çıksa yatağı soğuk tutmayacaksın.
Her ne yaparsanız yapın, ama yataklarınızı asla ayırmayın.
Ben de son 6 aydır eşimle beraber uyumuyorum. Zaten sevmedim ne karakterini nede görüntüsünü.
Sabaha kadar horlar leş gibi kokar.
Dokunmasından bile midem bulanıyor kaldı ki yan yana uyumak.
Evlenmeseydin o zaman
Böyle evliliklik mi olur
Evlenmeden önce bunları bilmiyor muydunuz? Sonra mı değişti? Yorumunuzu görünce üzüldüm... umarım bundan sonra her şey gönlünüzce olur tek dileğim budur...
@herşeygüzelolacak95
Sabah üzerine yürüdüm kurtulamıyorum ne yapıyım. Mecbur kaldım baba evinde mutsuzdum
@Konusanpenguen
Amin çok sağol
Tiksindiğin bir insanla evleneceğine baba evinde mutsuz olsaydın da Bi zaman sonra kendine seveceğin biriyle evlenseydin keşke
@herşeygüzelolacak95
Ne sevmesi ya erkeklerden bir şey olmuyor merak etme. sevdiklerim de beni sevmedi zaten. Ne yapsaydım seviyorum diye beni sevmeyen biriyle mi evlenseydim. Babamlar köyde oturuyor sürekli evdeydim. Düşman gibi bir kardeş ve sürekli kardeşimin tarafını tutan babam varken. Üniversite sınavına girerken bile evde hazırlandım kazanamadım. Belki babam destek verseydi okumam için kazanırdım ama hiç güvenmedi bana
Kaç yaşındasın ve kaç yaşında evlendin
@herşeygüzelolacak95
Onun bir önemi yok sonuçta iyi biri diye evlendim ama ne sevebildim ne de iyi. Hem kötü hem sinsi.
Allah kurtarsın
@herşeygüzelolacak95
Amin inşallah kanser olmadan yaşım geçmeden inşallah.
@gizli Üye herşeyin hayırlısı olsun, seninle konuşmak isterim tkp edersen
Bildigin yuvana dinamiti koydun birgun o dinamit boyle giderse patlar.
Her tartıştığında yatak ayırırsan iyi günde kötü günde verdiğin sözü de yastığının altına koy ki o da görsün seninle birlikte neyi unuttuğunu...
gecmiş olsun , sonuç belli yine aynı yatklara girilecek :)
Sen adama gider yaptın ama alfa yemini yemedi 😂😂😂
Yanlış,, tartışma olur ama yatağı ayırma, erkek sogursa zor elde edersin sonra,
Zaten has erkek dediğin salonda uyur. Yatar zıbarır.
Kocanda dünden razıymış ayrı yatmaya😅akşam öpüşün barışın😉
yanlış ne yaparsanız yapın yatak ayırmayın büyük hata
Adamın gözü doşarı kayıp eskortlara takılmasını istiyorsun galiba
Arada ne var peki yatakları ayırcak kadar ne yaşadınız
Tartışsanız da günün sonunda aynı yatağı paylaşmanız gerekiyordu.
çok yanlış niye ayırıyosun yatağı? her kavgada ayırırsan ohoo
Yanlış bence. Araya mesafe girerse soğukluk da girer.
Tartışma aşırı önemli değilse ki sanmıyorum konuşularak çoğu şey hallediliyor gereksiz bir hareket
sana göre dogru bana göre yalniş böle kücük seyler peşınde kosarak amacınız ne anlamıs deyılım ne oldu deyıstıysen adam daha rahat uyur horlmanaı duymaz unutma
Böyle sorunlarının olucağını bilipte neden evlendiniz ki saçmalık ve ötesi.
Bugün yatak yarın ev diğer gün bir bakmışsınız artık eş diye biri yoktur
Yataklar ayrılınca kanepede yatan neden erkek oluyor? Yatağı kim ayırıyorsa kanepe onun olmalı. "Seninle yatakta yatacağıma, yalnız kanepede yatarım" olmalı doğrusu.
Selam, bence en büyük hatayı yapmışsın orta yolu bul. Yoksa işiniz zor.
Yanlış yapmışsın yatağı bari ayırmasaydın ne yaşarsanız yaşayın ama yatağa beraber girin
Evet başka müşteri ler olunca evli kadın lar bunu yapar. Koca ile cinselligşni bitirr. Hersey seksmi kaç yasına geldik artık olmaz seksten sogudum falan der. Ama dışarıdakilere müthiş Bi geysa olur seks uzmanı hastası.
Ben olsam iyice yapışırdım yanına hata yapmışsın melekler lanet ediyor arkanı dönünce sen resmen evliliği bitirmissin geçmiş olsn
hmm
😘😘
tkp edermiisn beni arkadaşım
Ettm😃😃
Ne olursa olsun yatağı ayırmamalısın olay büyüyüp gidiyor çünkü öyle olunca
Eşin de memnun halinden anlaşılan
Ben olsam zorla yatak odasına girerdim hanımefendi
Pişman olmaya başladığına göre yanlış yapmışsın nasıl yanlışımdan dönerimin hesabını yapıyosun
Küfür diyorsun el kaldırma diyorsun en iyisini yapmışsın hatasını bilsin burnu sürtene kadar alma yatağa
öncelikle eşini anladığı için tebrik ederim. ama neden yatakları ayırmak istedin ortada aldatrma mı var sorun nedir? yine de sanki yanlış yapmışsın gibi ama olsun.
Aldatma yok ama tartıştık ve tartışma esnasında bana hakaret etti, beni itti ve kolumu acıttı
hemen boşanma evraklarını hazırlat
Konuya bağlı aslında. Biz kadınlar biraz olayları geç sindiren taraf oluyoruz. Eğer büyütülmeyecek bi konuysa bence ilk adımı atıp karşına alıp konuşabilirsin. Yatakları bi kaç gün neysede aşırı uzun zaman ayırdıgında problem daha da büyüyebilir.
Ne olursa olsun yatağa küs girmeyin diyorlar sen yatakları ayırıyorsun hiç doğru değil, bunun üzerine evlilik üzerine konuşmaları dinle bence
O gün ne yaşanılırsa yaşansın gün sonunda aynı yatağa girilmesi gerekli. Sürekli yatakları ayırırsanız eşler arasında soğukluk olmaya başlar.
Yaptığın şey dinimizce günah. Nisa suresi 34. Ayeti okumanı tavsiye ederim. Dinimize göre buna sen karar veremezsin.
Yanlış eşler yatağı ayırmamalı sonra nasıl barışacaklar
Esin inatci galiba neden tartistiniz konusarak halledemiyormusunuz? Onunda canina minnet galiba 🙃🙃🙃🙃
Bizimde 3 ay oldu yatağı ayıralı bakalım nereye kadar gidecek
Eşiniz mi ayırdı? Ve neden?
Tartıştık sizin gibi akşam yatmaya yakın getirdi salona koltuğa koydu ben oradayken, bir şey demedim 1-2 gün sonra yanına dönerim sandı sanırım 1 hafta sonra gelmiyor musun? Falan dedi ama benim gidesim yok pek soğukluk girdi sanki
Benim ona olan cinsel ve duygusal düşkünlüğü bildiği halde yatağı ayırdı zoruma gitti açıkçası
Aynı bizim gibi. Benimki de asla dönmez ben bişey demediğim sürece
İçim soğudu benim gelir insan gibi konuşursak belki bir hâl çaresine bakarız. Büyük ihtimalle 2 gün sonra yanına gideceğimi sandı her şey normal olur sandı ama
Git bence sen
Bilmiyorum çagirirsa giderim
Yoksa gitmem
E çağırmış ya..
Bakalım gece yatağı karıştırdım ayağına gidebilirim belki
Sizde çağırın soğukluk giriyor
Tükürdüğümü yalamak istemiyorum
Benim gibiyse tükürdüğün kururc
Çok ağır değilse çağır diyeyim iyi geceler diye ekleyeyim
Yatağına geç derim galiba sadece
Hahaha iyiymiş
yanlis yapmissin... kavgalar yapilir olur evlilkte yatakta barisilir--hasin seks yapilir duzelir,.. bu sekilde aldatilirsin sen yakinda bilesin
Bir evlilikte en yapılmaması gereken şey yatak ayırmak yapmamalıydın ne olursa olsun gece yatağa girince unutmalısınız tabi aldatma gurur kırıcı rwncide edici birşey olmadığı sürece
Yanlış yaptın konuşarak çözmen gerekirdi böylr soğukluk olur
bir süre gözlemle bakalım alttan alacakmı gelecekmi sana
problem neydi?
yani yatakları ayıracak kadar büyük olan problem..
Hayatınızın en büyük yanlislarindan birini yaptınız. Birbirinize soguk davranabilirsiniz,3 gün küs kalabilirsiniz ama yataklari ayirmak evliliği bosanmaya kadar götürebilir Allah muhafaza.
Kavganın nedenine göre değişir ama ayırmayın denir genelde
Cok buyuk bir kavgaysa tabi birlikte yatamayacaksin sinirden