Eşimle yatağımızı ayırdım, sizce yaptığım doğru mu?

Arkadaşlar eşimle tartıştık bende yastık yorganı salona koydum o evde değilken. Oda anladı tabi yatakları ayırdığımı. Odur budur hiçbişey demedi ve orda yatıyor günlerdir ve tek bir kelime konuşmuyoruz. Sizce yanlış mı yaptım doğru mu?
Eşimle yatağımızı ayırdım, sizce yaptığım doğru mu?
Cevapla