Sevgilim eskiden en yakın arkadaşımla flörttü ve ben beni ona göre daha kötü gördüğünü düşünüyorum?

1.5sene önce yazdım ben bu kıza beni tersledi bende peşini bıraktım ve arkadaşım o kızla benim için konuşmak istedi konuştuda ama kız beni takmıyodu ve arkadaşımla flört oldular hayatımın en berbat zamanıydı şimdi ise o kızla 1yıldır beraberim ama arkadaşımın ona yazdığı tarihe kadar hatırlıyo ama benim dediğim gibi takmıyodu bile çok kötü hissediyorum
Sevgilim eskiden en yakın arkadaşımla flörttü ve ben beni ona göre daha kötü gördüğünü düşünüyorum?
Cevapla