Eski sevgilimin arkadaşı bana yavşıyor mu ben mi yanlış anlıyorum?

Eski sevgilimle birlikteyken hiç ortalarda yoktu. Ayrıldıktan sonra hep dibimde bitiyor kahve alıp masama bırakmalar felan. Sevgilimle ayrıldım dedim konuşmana kızabilir deyince onu ilgilendirmez zaten senle konuştuğumu söyledim diyor. Sizce benle arkadaşca mı ilgileniyor yanlış mı anlıyorum
Eski sevgilimin arkadaşı bana yavşıyor mu ben mi yanlış anlıyorum?
Cevapla