KIZ ARKADAŞIM 26 YAŞINDA, BEN 22 YAŞINDAYIM. İLERİDE SORUN YAŞAR MIYIZ?

İkimiz de çok olgun insanlarız. Kız arkadaşım birazcık minyon tipli. Birbirimizi gerçekten çok seviyoruz. Eğleniyoruz zaman geçirirken. Onunlayken hiç sıkılmıyorum. Evlilik hayalimiz var (nasip olursa). Ama aileme söylediğimde problem olur diye korkuyorum. Sizce ne gibi problem olur, veya olur mu?
KIZ ARKADAŞIM 26 YAŞINDA, BEN 22 YAŞINDAYIM. İLERİDE SORUN YAŞAR MIYIZ?
Cevapla