Aşk konusunda neden bu kadar batsizim bir sürü konuştuğum çocuk var hiç biriyle de arkadaştan ilerisi olmadı :( ne yapmalıyım?

Aşk konusunda neden bu kadar batsizim bir sürü konuştuğum çocuk var hiç biriyle de arkadaştan ilerisi olmadı :( ne yapmalıyım?
Aşk konusunda neden bu kadar batsizim bir sürü konuştuğum çocuk var hiç biriyle de arkadaştan ilerisi olmadı :( ne yapmalıyım?
Cevapla