Hoşlandığım çocuğun ilişkilerle hiç arası yok, tek düşündüğü ders olabilir. Ben ne yapacağım, hiç mi şansım yok?

Şimdi benim hoşlandığım bi çocuk var ama sorun şu ki çocuk ilişkilerle vs. hiç arası olmayan biri. Hatta geçen gün arkadaşlarım konuşuyorlarmış çocuk siz gerçekten birilerinden hoşlanabiliyor musunuz bu yaşta çok saçma değil mi falan demiş ve arkadaşı birini ayarlayayım deyince direkt konuyu kapatıyormuş bu şekilde 8 kişiyi reddetmiş. Çocuğun tek düşündüğü şey ders olabilir. Bizim de aramız kötü değil konuşabilmek için çocuğa soru götürüp duruyorum en fazla muhabbetimiz bu. Ben napıcam hiç mi şansım yok? :(

Hoşlandığım çocuğun ilişkilerle hiç arası yok, tek düşündüğü ders olabilir. Ben ne yapacağım, hiç mi şansım yok?
Cevapla