Bir çocuk var arkadaş olarak çok iyi ama ben ona aşık değilim defalarca söyledim ama anlamıyor?

Çocukla hep karşılaşıyorduk bana aşık olmuş ortak arkadaşımız aracılığıyla konuşmaya başladık arkadaş olalım dedim ısrarla ben nasıl arkadaş olayım falan diyo bugün ortak arkadaşımız aracılığıyla ablamlarla tanıştı oturdıl okey vs oynadık arkadaş olarak çok iyi ama sevgililik istemiyorum tiksiniyorum o açıdan bakınca nasıl tekrar konuşup izah edebilirim
Bir çocuk var arkadaş olarak çok iyi ama ben ona aşık değilim defalarca söyledim ama anlamıyor?
Cevapla