Çocuğum olsun, ev hanımı olmak istiyorum çok mu zor birşey istiyorum?

Eski eşimle 2 sene önce ayrıldık. Çocuğum olsun diyip duruyordum. Yaşıtlarım gibi yaşamak istedim. Şimdi ne yapacağım? Yaşıtlarım gibi cocuk büyutup evde oturmak istiyorum. Bunu istemeyerek zor bir şey mi istedim? Nasıl istediğim hayatı elde ederim? Kimse ciddi düşünmüyor. Buluştuklarım hiç ciddi bakmadı ya da başka beklentileri olduğunu soyledi. Bazısı bu kadar kilolusun bilmiyordum bile dedi. Hakaret iccerikli konusanlarda oldu. Kendime guvenim gittikce azaldi. Istedigim bir yuva kurmak neden bu kadar zor anlamadim. illa guzel mi olmak lazim?
Çocuğum olsun, ev hanımı olmak istiyorum çok mu zor birşey istiyorum?
Cevapla