Arkadaşlar ben 19 yasina gireceğim. tek ben mi böyleyim , Ev hanımı olmak istiyorum yemek yapmak istiyorum işe gitmek istemiyorum okul okumak istemiyorum evde vakit geçirmek istiyorum😢😔
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Çoğu kadın zaten bunu istiyor üniversite okuyup ay çocuk olduktan sonra çalışmam diyen kadınlarla dolu ülke çoğu kız gezmeye gidiyor üniversiteye aylık geliri çok fazla değilse iş hayatında masa başında değilse kadın çalışmak istemez hangi kadın kendi isteğiyle market, fabrika ya da asgari ücretle özel sektör de çalışıyor
043 Yorumla- +1 yıl
Koca parası varken ne çalışcam hahah
- +1 yıl
Saflıkla alakası yok kendine güvenen erkek eşinin çalışmasını istemez gshsh
- +1 yıl
Koca parası yeme hayali kuran kadın akıllı kadın değildir
- +1 yıl
Daha rahat yaşayabilir ama ben yapmak istemem yazık be adamlara
- +1 yıl
çocuk doğurduktan sonra o halde ve bebek bakım beklerken ne çalışması mk
- +1 yıl
annenin yetiştirmediği çocuk mu? düzgün bi baba buna izin vermez
- +1 yıl
kadın çalışsa bile evden falan çalışmalı, çocuğuna bakmalı
- +1 yıl
Yok yok hepsi o kadar da saf değil
- +1 yıl
Kendi paran yetmiyor demek ki hshsh parası olan erkek eşini çalıştırmaz benim param bizim ihtiyaçlarımıza yeter der kadını evde yemek yapar kendisi çalışır rahat yaşam böyle olur senin dediğin gibi iki taraflı çalışmak hem göz açar hem para harcama isteği çoğalır hemde eşler arasında düzensizlik olur şov yapma git çalış
- +1 yıl
Senin gibi beleşcileri hayatım da istemiyorum gayet güzel para kazanıyorum ama ben işe giderken eşim yemek yapsın yeter diyecek kadar saf değilim ne güzel ben akşama kadar çalışayım kadın 2 saat yemek yapsın sonra geçsin TV karşısında keyfine baksın köle miyiz kardeşim biz niye size bakalım kendim kazanır kendim yerim niye parama ortak olacak birini hayatıma alayım ben çalışıyorsam eşimde çalışacak kimseye bedava hayat yok benim dünyam da.
- +1 yıl
home office bir sürü iş var. çocuk sahibi olan kadınlar bu tarz işleri deneyebilir. özellikle amazonda bu şekilde çok pozisyon var
Soran+1 yılZengin koca diye bir şey gerci fakir olsada fark etmez kardesim😏😏😏😏😏😏
Soran+1 yılPeki bir şey sorucam sence koca parasi yemek mi mantikli yoksa 24 saat ayakta calisip askeri ücret almak mi benim yengemde ilkokuldan terk zengin kocayla evlendi
- +1 yıl
24 saat çalışıp asgari ücret alınmaz ben asgari ücret veren işte de çalışmam üstüme iş yerim var kadın dediğin biraz güçlü olucak erkek eline bakmayacak en sinir olduğum şey
- +1 yıl
Kadın acısından koca parası yemek mantıklı erkek açısından dengi kadınla evlenip daha zengin olmak mantıklı ama zengin erkekler saf oluyor fakir kızın kendisine itaat edeceğini sanıyor oysaki fakir ya da zengin kadın fark etmez hepsinin huyu aynı bu yüzden parası olan erkek paralı kadın bulmalı
Soran+1 yıltamam KNK sen erkek eline bakma
Soran+1 yılHerkes çok canım bir siz zekisiniz dimi
Soran+1 yılZengin koca bulucam zaten bütün kiyafetlerimi ona aldirticam😏😏butun makyaj malzemeleri mi😏😏
- +1 yıl
Evet canım çok zekiyiz
Soran+1 yılKNK kusura bakmada 20 de evlen hayatini yasa
Soran+1 yılZengin koca seni dünyanın ne mutlu kadini yapar
- +1 yıl
Asıl sen safsın hdhsb saftirik ne bu kadın çalışmayınca çekememezlik git cinsiyetini değiştir o zaman karın evde dursa sen o evde duruyor diye için içini yer hasetsin belli hatta cimrisindirde senle zaten ömür geçmez sen git tek çalış tek ye daha sevip evlendiği kadının rahatlığında gözü olan yarın öbür gün ottan felekten para muhabbeti açar tam bir saf enayisin yani öyle gözüküyorsun hayatın para olmuş insanların rahatlığını mutluluğunu çekemezsin çocuğun olsa onu okutmadan çalıştırırsın sen 😂
Soran+1 yılZengin koca jahahajahha😉😉😉
- +1 yıl
Tam bir hastasın 😂 karın lan karın senin karın elalemin adamının parasını değil senin paranı yiyor ne m@llsin cidden 😂 hatta varya sen çalışma sen evde otur karın çalışsın sen bu düşünceyle bu çekememezlikle daha çok ezik olursun hiç değilse karın çalışır senin yediğin paranın hesabını yapmaz m@l cahil
- +1 yıl
Hadi bulaşıkları yıka oradan ortalığı topla karın eve gelince yemekleri hazır bulsun hadi oyalanma 😂
- +1 yıl
😂 ya tabi tabi o günlere gelince görürsün ev işi yapmayı dünyanın en zengini olacaksın ya daha çok çalışman lazım 😂
- +1 yıl
Kolay gelsin
Soran+1 yılSizin gibi ezkiler çalışsın 😏😏😏
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılKarakter meselesi saygı duyulur. Ben asla ev hanımı olmam diyordum. Çalıştığımdan yoruldum milletin lafını çekmektende tiksindim artık işi bıraktım ayrıca okulumda var onada gidesim gelmiyor soğudum insanlardan hep evde olasım geliyor ne istersen yap yat uyu kalk temizlik yap yemek yap zaten her şey çok kolay artık hepsi makine işi benimde öyle bir isteğim olmaya başlıyor son zamanlarda ama kendi paramıda kazanmam lazım evlenmeyi düşünmüyorum zaten de kendime zaman verdim bir süre
10 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBence çok mantıklı hem kendine hem ailene daha çok vakit ayırırsın
02 Yorumla
Soran+1 yılYani bazıları bunu anlamiyor
- +1 yıl
Feministleri çok kafana takma onların para kazanma isteklerinin tek amacı bak gördün mü erkeğe ihtiyacım yok diyebilmek için yalandan buna da yok kariyer gelecek bilmem ne diye de kılıf uydururlar
Olabilir
01 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
72
Cevap
98Cevap
+1 yılEv hanımı olmakta bir sakınca yok. Ama kendini geliştirmeyen, sürekli gündüz kuşağı izleyen, koca parası yemekten başka bir vasfı olmayan, evlenmeyi ve evde oturmayı büyük bir marifet sayan, tüm gününü dedikodu yapıp kısır yiyerek geçiren birisi olmamanız şartıyla.
Ama kendini geliştiren, eşine her anlamda destek olan, çocuğunun bakımını en güzel şekilde üstlenen, donanımlı, kültürlü bir kişi olursanız.
Maalesef çoğu ev kadını sadece tiktokta video çekip fenomen olarak ya da yukarıda saydığım şeyleri yaparak zamanını heder ediyor. Bunları yapmadığınız müddetçe bir sorun yok bence. En güzel kararı vermiş olursunuz hatta...
10 Yorumla
+1 yılSana göre normalse başkasının ne düşündüğünün önemi yok aslında. Şahsen ben de ev hanımı olmaya gelemem. Çalışmak, kendi paramı kazanmak ve dilediğim gibi harcamak daha cazip geliyor her ne kadar sorumluluğu fazla olsa da. İlerde pişman olmayacağını düşünüyorsan tabii. En ufak bir kuşku varsa bu kararın beklesin. Sonuçta bir anlık heves de olabilir.
10 Yorumla
+1 yılO zaman git evlen. Çocuklarinin anasi bir erkeğinde tabiri caizse kölesi ol kanka. İsin gucun evde temizlik yapmak yemek yapmak cocuklarina sonra bakmak falan olsun madem bu kadar istiyorsan. Sonrada aglayip zirlama. Sirf sorumluluklarindan okumaktan kacmak icin bunu istiyorum diyorsunuz
30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılzaman zaman bende düşünmüyor değilim ama birgün işe/derse gitmesem evde kaldım sıkılıyorum ev işleri yapmak düşününce basit geliyor ama değil 1 gün bile fazla geliyor bana , ben şahsen yapamam sıkılırım ama sen çalışırken kendini daha kötü hissediyorsan bütün gün evde oturmak ev işleriyle ilgilenmek senin için sorun olmuyorsa okuluda işide bırakabilirsin senin hayatın sonuçta ev hanımlarınında küçümsenmesini cahil sanılmasını ben doğru bulmuyorum
13 Yorumla- +1 yıl
@Lilith_me banada öyle geliyor
- +1 yıl
Ama çalışan kadınlar her ikisini de yapmak zorunda kalıyor hele ki evliyse işlerini ertelemeye de hakkı olmuyor kendine de vakit ayıramıyor bu kızın böyle düşünmesi çok normal bu yüzden. Evlenince ev işlerini mecbur yapacak bari gidip dışarıda çalışıp fazladan sorumluluk almayayım diyor ama işin bir de maddi boyutu var, şahsen kocam da olsa bir erkeğe maddi açıdan bağımlı olmak benim zoruma gider.
+1 yılKendi geleceğiniz için hem okumalısınız hem çalışmalısınız, gelecekte maaş ve emeklilik, sosyal güvenceye çok ihtiyaç duyacaksınız, hayat çok çabuk geçiyor, Anne Baba başınızda baki deyil, evlenseniz düzenli ve mutlu bir evlilik sürdüreceğinizi bilemezsiniz, hepsi kısmet işi, bütün bunları yaşarken ev işi, yemek, çocuk, kariyer de yapabilirsiniz, her bayan ayaklarının üstüne basmalı, geleceğini garanti altına almalı
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAslında olması gereken bu biliyor musun.
Kadın okuyup kendini geliştirecek elbet ama bir kadının en güzel mesleği annelik.
Anne olduktan sonra tüm bilgi birikimi ailesine çocuklarına karşı kullanacak.
Keşke her kadın bunun daha doğru olduğunu anlasa20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBende evlensem çalışmak istemem ama evlenene kdr napcan hayat müşterek artık tek kişinin maası ile evlenilmiyor dugun yapmasan bile en az 100K gidiyor. Evlendikten sonra istemem çünkü ev işidir kocanın ailesini agırlamaktır yemek yapmaktır vssss kadına kalıyor. Tüm bunların içinde kadın kendine bakıp bir de yatakta mükemmel olmalı.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBu isteğinin arkasinda psikolojik sebepler yatiyor bence. Şu an farkinda değilsin veya inkar ediyorsun. çalişma korkun olabilir sosyal anksiyeten var dolayisiyla insan ilişkilerinden kaçiyorsun iş ortamı kavgalar gerginlikler vb. Veya kendine güvenin yok kaygilisim başarili olamayacağini bir şey kazanamayacağini dusunuyorsun.
25 Yorumla- +1 yıl
ya kasmayın mk iş kadını olmak istemeyen insanın anksiyetesi varmış falan filan he
Cevap sahibi+1 yıl@you4myselfcontrol soru sana mı ait? Hayır. Sanane cevabimdan küfrünü başkasina et
- +1 yıl
ya he he. sanki her kadın iş kadını olmak zorunda da iş kadını değilse anksiyete bozukluğu diyorsun. iş kadını olmak istememek=anksiyete bozukluğu
Cevap sahibi+1 yıl@you4myselfcontrol evet aynen öyle
- +1 yıl
mal sfghsfgshsfh
Bence bu kötü bir düşünce değil, şahsen ben tercih etmem ama bu şekilde daha mutlu olacaksan neden olmasın ki erken yaşta evlenmek de kötü bir şey değil herkesin kronolojisi farklı, kendini ne zaman hazır hissedersen o zaman evlenirsin
20 Yorumla
+1 yılbende iş hayatını düşünemiyorum zaten hiç ilgi alanıma girmeyen bi bölümde zorunlu okuyorum okul bitince o işi yapmam bile bu da hevesimi iyice kaçırdı yaşama isteğim bile yok oturup bi köşede ölümü bekleyesim var
20 Yorumla
+1 yılBen de patronlu sabit maaşlı her gun ayni saatte gidip dönmeli bir is istemiyorum ama kendimi o iste gelistirene kadar bunlara katlanmak zorundayim. Sonra kendim patron olmak istiyorum. Ev hanımı olmayi da hiç düşünmedim
10 Yorumla
+1 yılBu neden geliyor dersen tembellikten sen zannediyorsun ki ev hanımları gece gündüz yatıyor sadece yemek yapıyor oyle değil düşünkü kocan seni boşadı ne yapcaksın tek başına okul okumamışşın kendi ayaklarının üzerinden duramayacaksın
21 Yorumla- +1 yıl
Nafaka alır
Aile & Toplum konusunda 6,4b cevap paylaştı. Evliliğin boyunca koca eline bakarsın. Döver söver, aldatır ama k*çının üzerine oturursun.
Kafasına eser gider boşar ve sap gibi ortada kalırsın..
Tercih senin🤷♀️33 Yorumla- +1 yıl
aldatırsa ya da döverse dava açar hapse tıkar finansal kölesi eder onu
Soran+1 yılZengin olsun yeter😏😏😏
Soran+1 yılKnk dövemez dava açarım
- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılİnsanlar ikiye ayrılır, vaktinin çoğunu evinde ve dışarda geçirenler. İkisine de saygı duyulmalı, ikiside normal. Kimsenin ne dediğine bakma. İstediğin hayatı yaşa.
21 Yorumla- +1 yıl
Bende evi seviyorum
+1 yılAptallık etme iraden yok mu senin şaka şaka. Ama gerçekten çok aptalca düşünüyorsun yaşın küçük okumalısın başkalarının hiZmetçisi olma. Kendi ayaklarının üzerinde dur çok pişman olursun.
40 Yorumla
+1 yılBu yaşlara özgü bir durum değil bazen bende evimde kalıp ev işleriyle yoğunlaşmak istemiyir değilim ama benim hayat şartlarım buna şu anda uygun değil.
40 Yorumla
+1 yılBende bir yanda bunu istiyorum biz niye yoruluyoruz onlar çalışsın biz evimizde rahat oturtalım ayrıca onlar dışarı da çalışırken bizde ev çalışıyoruz aksine ev işi dışarıdaki işlerden daha yorucu
42 YorumlaAile & Toplum konusunda 366 cevap paylaştı. ev hanımı olacağım, çalışmayacağım, okumayacağım diyen kadın baştan kaybetmiştir. sonra da esra erola çıkar ağlarlar falan filan. saygıyı gram haketmeyen insan türü kusura bakma.
40 Yorumla
+1 yılValla Instagram daki ev hanımları hepsi rahat günde 60 stroy atıyorlar sende haklısın
30 YorumlaAile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. İmkanın varsa okumanı tavsiye ederim hiç olmazsa açık öğretim falan olur. Ev hanımı yine olursun bu şekilde sosyallikten kopmaz git gel yaparken bir nasibin çıkar degerlendirirsin
30 YorumlaBu insanın kişiliğine bağlı olarak değişir tabi ki. Belki de evde kalmak sana öğrencilikten daha ılımlı geliyor olabilir. Kendimden yola çıkmam gerekirse, şahsen benim için de bu durumun tam tersi geçerli. Bence bir kadının finansal özgürlüğünün olması şarttır, bu şekilde kendi kendine yetebilir. Eğer bırakmak istiyorsan ve ev hanımı olmak istiyorsan, bu senin daha sonradan pişman olmana kadar gidebilir. <3
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
+1 yılHayır normal değil tabii ki bütün gün evde oturup eşini beklemek hayatımdaki en büyük aksiyon süpürge torbası değiştirmek olan bir kadın olmayı kimse istemez.
30 Yorumla Tabi kendi düşüncen de ben okuyup bi iş sahibi olup altına bi arabanı çekip 30 una kadar gezmeni tavsiye ederim şahit olduğum çoğu evlilikte hayat yaşanmıyo
30 YorumlaYani böyle bi düşüncenin olması normal ama bence bu düşünceden vazgeç okuyup kendi ayakların üstünde durmak çok iyi bişey tabikide ailen olucak yemek yapıcaksın ve ya her ne istiyorsan hepsini ama ilk oku çalış sonra zaten her insan gibi aşık olup evleniceksin
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 303 cevap paylaştı. Değil.
Özellikle 19 yaşında genç bir insanın böyle hedefsiz ve amaçsız olması son derece üzücü bir durum.31 Yorumla- +1 yıl
Bencede biraz haklisin ama onun karari acik universitede okuyabilirim mesela bende isterdim cunku evde olmayi seviyorum
Aile & Toplum konusunda 416 cevap paylaştı. Ev hanımı demek hizmetçi demek 😂 ona hizmet buna hizmet onu yap bunu yap
31 Yorumla
Soran+1 yılMutluluk demek olsun yemek yapmak ayıp mı temizlik yapmak ayıp mı
Gizli Üye(25-29)+1 yılKanka senin hayalin önemli olan herkes üniversite okumak ya da çok iyi makamlarda çalışmak zorunda değil belki kendini öyle mutlu hissediyorsundur bence kötü birsey değil esinde böyle mutluysa bence çok güzel
30 Yorumla
+1 yılEğer bu senin isteğinse gayet normal. Herkes aynı şeyleri isteyecek diye bir şey yok. Eğer bundan zevk alacağını düşünüyosan bu şekilde yaşarsın..
20 Yorumla
+1 yılKeşke okumayip bende ev hanimi olsaydım hâlâ okuyorum ve saclarimda beyazlar çıktı ve stresten aşırı dokuluyo😔
30 YorumlaÇok saçma ama olabilir tabi. Alttaki yorumlarda kocanın eline bakarsın diyenler de evliliğin ne demek olduğunu bilmiyorlar heralde...
20 Yorumla
+1 yılEvet köle olabilirisn pehh ev hanimiymis kölelik ne zmn en hanimligi oldu ha söylesene bana anca evinde o kicini büyüt
30 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılKocanın eline bakan bi kadın olmak istemen komik 😂
Bende güçlü kadın olmak istiyorum kocam olan kişin eline bakmıyan bir kadın30 Yorumla Normal. ailen ihtiyaçlarını karsilamiyorsa senin çalışman güzel bir açı
23 Yorumla
Soran+1 yılAilemin maddi durumu iyi
Soran+1 yılYa ben okul bitince çalışmak istemiyorum
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Normal herkesin hayatı yaşama tarzı farklı olabilir
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 823 cevap paylaştı. Yani o da güzel bişi, tercihin neyse, seni ne mutlu ediyorsa doğrusu odur.
00 YorumlaBende çalışmak istiyordum ev hanımı oldum halimden gayet memnunum
30 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. Olabilir ama dünyanın binbir türlü hali var hazırlıklı olmalısın
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yıl19 yaşında bu istekler olmamalı okuyup meslek sahibi ol çok sıkılıyorsan hobiler edin
30 Yorumla Aile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı. ondan sonrada hafta sonları kocanı darlıcan ben evde sıkıldım beni gezdir die 😂😂 ömrün kocana dırdır yapmakla geçecek 😂😂
40 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBiz okuyoruz da ne oluyor sonu yine hüsran yine işsizlik yine evlilik lanet olsunki bı erkeğin eline bakmak ekonomik özgürlükten yoksun tek işlevi bebek bakmak yemek yapmak insanlar olacagiz
30 YorumlaSorunda bu iyi güzelde evlenirken masraf çok cikartirsan mutlu olamassin
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 937 cevap paylaştı.
+1 yılBence mesleğini eline al. Kimsenin eline para verecek diye bakma. İleride ne yaşayacağını bilemezsin
30 Yorumla
+1 yılEv hanımı olmam basit bir şey değildir ki, herkes beceremez anormal değil aksine çok güzel bir şey
20 Yorumla
+1 yılBende öyle düşünüyorum yoğun iş hayagı benlik değil zaten çalışmıyorum da evle ilgilenmeyi seviyorum
20 Yorumla
+1 yılevlenıp cocuk yapmak ıstıyorsun yanı?
32 Yorumla
Soran+1 yılEvet çalışmak istemiyorum🤔
- +1 yıl
gel evlenelım :D
+1 yılİçinden nasıl geliyorsa öyle yap, Hayat senin hayatın, bir tekrar yok. Ne olmak istiyorsan , nasıl olmak istiyorsan, nasıl yaşamak istiyorsan öyle yaşa. Kimin ne dediği önemli değil. insanlar Nasılsa hep konuşacaklar
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGüzelsen neden olmasın ben çirkin olduğum için mecbur çalışmak zorumdayım o yüzden tembellik hakkımı evlenmemekten yana kullanacağım bebek bakamam koca yediremem
30 Yorumla
+1 yılOku bi mesleğin olsun iztediğin zaman kendi ayağının üstünde durabileceğin bi özgürlüğün olsun kimse senin üstünde ben bakıyorum sana hakimiyeti kurmasın. Mesleğin olduktan sonra çalışma çalışmayacaksan da
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılNormal. Rahat olmak istiyorsun stres huzursuzluk istemiyorsun. Huzur mutluluk rahatlık istiyorsun. Anormal olan bir durum yok.
11 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılÇoğu kız şu an zorunluluk diye üniversite okuyor. Bir üniversitede yapılan anket çoğunun evde olmak rahat olmak isteği olduğunu ortaya koyuyor.
Gizli Üye(25-29)+1 yıltemiz birini bulursun inşAllah bu zamanda ev hanımı bütün erkekler ister
03 Yorumla
Soran+1 yılAynen ne. Erkekler varki karisini dövüyor o da denk gelebilir
Soran+1 yıl😏😏
Gizli Üye(30-35)+1 yılSosyal fobin olabilir, kendini yetersiz değersiz görüyor olabilirsin
20 Yorumla
+1 yılBiz kadınız, bu tür yaşantı bize uygun aslında bazen ben de bunu istiyorum da çalışmak da o kadar zor değil ve insana iyi gelen bir şey kendini bulması para kazanması çalışmak olumlu bir şey.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 4b cevap paylaştı. Ne güzel işte, bi koca bul evlen, evinin kadını ol.
20 Yorumla
+1 yılSenin yaşında evlenip te pişman olan çok o nedenle acele etme bence sonra keşke evlenmese idim dersin
10 Yorumla
+1 yılolur olur insan cok yogun olunca yoruluyor ama bir sure sonra mantikli olanin mesgul olmak oldugunu anlıcaksın
10 Yorumlabende aynı öyleyim yaa bu doğru mu yanlış mı bilemiyorum ama
23 Yorumla
Soran+1 yıl😏😔
Soran+1 yılBence normal
Soran+1 yılZengin koca. bulucaz
+1 yılSeni gidi topal ha bu gecede yanına geliyom. Ya ol sonuç 20 çocuk 3 kuma. G. t ağrısı yemek ev işi. S. x var da var
10 Yorumla
+1 yılolur tabi de yani bece sadece ev hanımı olma yani bir aktiviten sosyal çevren de olsun.. altın gününden bahsetmiyorum tabi ki
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Gel konuşalım evimin hanımı ol 😄
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYani koca parası yiyip çalışmak istemiyorsun sonra da kadın erkek eşitliği bilmem ne diyorsun hımm ok
21 Yorumla
Soran+1 yılKnk ben kadin erkek esit mi dedim ayrica cok zengin olmasa da evlenirim
- Devamını Gör (110)
Devamını Gör(155)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > 19 yaşındayım ama ev hanımı olma isteğim var. Normal değil mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer